וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק לאומי מבקש למנות כונס נכסים לחברת אמפא ולמכור את פעילות החברה בעקבות חוב של 12 מיליון שקל

נורית רוט

4.12.2008 / 18:55

לאומי הציע לבית המשפט חברה שתרכוש את פעילות אמפא תוך העסקת מרבית עובדיה



בנק לאומי הגיש היום לבית משפט המחוזי בתל אביב בקשה דחופה למינוי כונס נכסים זמני לחברת אמפא מוצרי צריכה. אמפא עוסקת במתן שירות לתיקון ואחזקת מכשירי חשמל ביתיים, ובעיקר מוצרי חשמל של חברת קריסטל.



לפי הבקשה, החברה נקלעה בשנה האחרונה להפסדים כבדים והמשך קיומה התאפשר רק באמצעות הזרמת כספים של בעלי מניותיה. נסיונותיה לצמצם את ההפסדים ולעבור לפעילות רווחית כשלו, ובעלי המניות אינם מוכנים להמשיך ולהזרים לחברה כספים נוספים. עוד נטען כי ניסיונות החברה למכור את פעילותה, כולה או חלקה, לא צלחו, "והחברה הגיעה למבוי סתום בו אין מנוס ממינוי כונס נכסים ומימוש נכסיה". לפי הבקשה, אמפא לא שילמה את משכורת חודש נובמבר 2008 לכ-390 עובדיה, ואין ביכולתה לשלמה.



הבנק, באמצעות עוה"ד אמיר דולב ואסף שפירא, טוען כי חובה של אמפא כלפיו בגין הלוואות ואשראים שנתנה לו עומד על קרוב ל-12 מיליון שקל. לטענתו, החברה הודיעה לו כי היא על סף קריסה מיידית. לפיכך מבקש הבנק לאשר לו למכור את החברה. לטענתו, אישור המכירה ימנע נזקים בלתי הפיכים למאות אלפי לקוחות המקבלים שירותים מאמפא על בסיס יומי וכן יאפשר את העסקת רוב העובדים על ידי הרוכשת.



לפי הבנק, חברה בשם רמ"מ השקעות ושירות בע"מ הציעה לרכוש את פעילות אמפא בתחום מוצרי החשמל, למעט מיזוג האוויר, תוך העסקת רוב העובדים. ההצעה היא בלתי חוזרת לתקופה של 7 ימים. לפי ההצעה, רמ"מ מוכנה להמשיך לתת את מלוא השירותים ללקוחות שרכשו אחריות או שירות למוצרי חשמל לכל תקופת התחייבות אמפא כלפיהם. עורכי הדין של לאומי מציינים בבקשה כי פעילות החברה בתחום המזגנים תוצע בנפרד למכירה בהקדם.



לאומי מבקש למנות את עו"ד שאול ברגרזון ככונס נכסים על מנת שיוציא לפועל את עסקת המכירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully