וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשתות הקמעונאיות בארה"ב רשמו החודש הגרוע ביותר זה 39 שנים; נפילה של 2.7% במכירות נובמבר

סוכנויות הידיעות

4.12.2008 / 21:16

היוצאת דופן - ענקית הקמעונאות וול מארט אשר רשמה גידול חד מהצפוי במכירות



מכירות הקמעונאיות המובילות בארה"ב נפלו בחודש שעבר בשיעור החד ביותר זה כמעט ארבעה עשורים, כך מסרה היום מועצת מרכזי הקניות הבינלאומית (ICSC). החדה ביותר מאז החל ICSC לפרסם נתון זה ב-69'. עם זאת, וול מארט, הקמעונאית הגדולה בעולם, דיווחה על גידול חד מהצפוי במכירות הודות למכירות שיא של מוצרי מזון לקראת חג ההודיה.



חברת המחקר ריטייל מטריקס דיווחה על נפילה של 1.8% במכירות הקמעונאיות בחודש שעבר - הנפילה החדה ביותר מאז החלה החברה לפרסם נתון זה ב-2000. עם זאת, בניכוי מכירות וול מארט, נרשמה בנובמבר נפילה של 7.8% במכירות החנויות הפתוחות לפחות שנה - יותר מתחזיות האנליסטים לירידה של 6.9%.



וול מארט (סימול WMT) רשמה בנובמבר גידול של 3.4% במכירות חנויותיה הפתוחות לפחות שנה, מעל לטווח התחזית של החברה עצמה לצמיחה של 1%-3%.



טרגט (סימול TGT), הקמעונאית השנייה בגודלה בארה"ב אחרי וול מארט, דיווחה על נפילה של 10% במכירות חנויותיה הפתוחות לפחות שנה בנובמבר. גאפ (סימול GPS), רשת מוצרי ההלבשה הגדולה בארה"ב, דיווחה אף היא על נפילה של 10% במכירות בחודש שעבר.



לימיטד ברנדס (סימול LTD), שבבעלותה רשת חנויות לבני הנשים ויקטוריה סיקרט, דיווחה על נפילה של 12% במכירות. רשת בגדי ההלבשה קוהל'ס (סימול KKS) רשמה נפילה של 18% במכירות.



סירס (סימול SHLD), רשת בתי הכלבו הגדולה בארה"ב, דיווחה על נפילה של 8.7% במכירות; מייסיס (סימול M) רשמה צניחה של 13% במכירות; ג'יי.סי פני דיווחה על נפילה של 12% במכירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully