וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבקר הפנים של אל על התפטר לאחר שהוגשה נגדו תלונה על הטרדה מינית

מאת זוהר בלומנקרנץ

5.12.2008 / 7:13

אלי רייך: "נקבע במפורש כי לא היתה הטרדה. אני 20 שנה בחברה ומבקר פנים מאוד מוערך, אבל צריך לעשות רוטציה". המועמד הבולט לתפקיד: יו"ר ועד הטייסים איתי רגב



>> מבקר הפנים של חברת אל על אלי רייך נאלץ לעזוב במפתיע את תפקידו על רקע תלונה על הטרדה מינית - כך נודע אתמול ל-TheMarker. רייך עובד זה 20 שנה באל על.

מתוקף תפקידו היה רייך בדרגת ראש אגף. כדי לפטר עובד בדרגתו צריך להיות בסיס לעבירה פלילית ויש לאשר הליך מנהלי נוקשה כדי לאפשר את העזיבה. ואכן, ועדת הביקורת ומועצת המנהלים של אל על אישרו את התפטרותו. לדברי גורמים בחברה, לאחר שעלה עניין ההטרדה המינית הוצע לו לפרוש בכבוד מתפקידו וכך אכן נעשה.



אלי רייך אמר אתמול בתגובה: "לא הטרדתי מינית. נקבע במפורש כי לא היתה הטרדה - לא מינית ולא אחרת. אני עובד 20 שנה בחברה ומבקר פנים מאוד מוערך. אני חושב שאחרי תקופה מאוד ארוכה צריך לעשות רוטציה. כל מי שמכיר אותי יודע שעשיתי את עבודתי בלא משוא פנים ולפי כל כללי המינהל התקין. הגעתי להבנה מלאה עם הנהלת החברה בצורה שמשביעה את רצוני ואני עדיין עובד החברה ויתקיימו יחסי עובד-מעביד עוד תקופה ארוכה".



מהחברה נמסר אתמול בתגובה כי לא תוסיף על הודעתה מלפני שבוע לבורסה על סיום תפקידו של רייך. בתוך כך הועלו שמות של מועמדים להחלפת רייך. אחד השמות המוזכרים הוא יו"ר ועד הטייסים, קברניט איתי רגב.



רגב דחה את המידע לפיו הציע לו מנכ"ל אל על חיים רומנו את תפקיד מבקר החברה. "ההנהלה ידעה כבר מלפני כחודשיים שאני עומד לעזוב את תפקיד יו"ר ועד הטייסים. אם היא תהיה מעוניינת היא תדע כיצד לפנות אלי, אך אני לא יודע אם היא אכן מתכוונת לעשות כך ואני גם לא יודע מה תהיה תשובתי. בניגוד לעבר, אני חופשי להגיד גם כן וגם לא", אמר רגב.



לדבריו, אין כל קשר בין מועד הקדמת פיזור ועד העובדים לבין עניין זה. "הגענו בוועד לנקודה שהיא המועד לפנות את התפקידים שכן בשלב זה אין לנו יותר מה לעשות משום שייצבנו את מערכת היחסים עם ההנהלה, חתמנו על הסכם עבודה לארבע שנים והקמנו תאגיד טייסים למקרה שהנהלת החברה תנסה לפגוע בנו. אנו משאירים שולחן נקי. אני עצמי כבר תשע שנים בתפקיד ויחד איתי שני קברינטים שמילאו את התפקיד חמש שנים".



מהנהלת אל על נמסר בתגובה כי מינוי רגב לתפקיד מבקר החברה אינו עומד על הפרק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully