וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונים עם חוצפה

רנית נחום-הלוי

5.12.2008 / 8:14

בתנועה



שמות: אבי (36) ואדית (30) יוקטאן



עיסוקים: אבי מנהל תפעול בחברה בינלאומית, אדית עובדת במחלקת הרכש של חברת איקאה

מצב משפחתי: נשואים פלוס שתי בנות (חמש וחצי ושנה וחצי)



איזו דירה מוכרים? "אנחנו מוכרים דירה ברחוב יששכר 1 בשכונת קרית השרון בנתניה. הדירה בשטח של 110 מ"ר, בת ארבעה חדרים, עם מחסן דירתי בשטח של 6 מ"ר ומרפסת בשטח של 12 מ"ר. הדירה ממוקמת בקומה הראשונה מעל לובי של בניין בן 6 שנים, ובבעלותנו שתי חניות עוקבות.



"כל שטח הכניסה לדירה רוצף בשיש, ויתר חדרי השינה רוצפו בפרקט. השירותים והאמבטיה משודרגים ונעימים לעין, ומרוצפים בקרמיקה. כל חדרי השינה מרובעים, דבר נדיר בשכונה, המטבח הוא של חברת רגבה עם דלפק באמצע.



"בדירה כולה ישנם הרבה משחקי תאורה עם כרכובים בתקרות. בדירה יש גם מערכת אזעקה משוכללת מאד".



השכונה: "קרית השרון היא שכונה של זוגות צעירים שהגיעו מאזור השרון. יש כאן מוסדות חינוך רבים והכל חדש. בשכונה יש רק כיכרות, אין רמזורים, והיא מעוטרת בהרבה גנים, פארקים בשטחים גדולים של עד 5 דונם, שמורת טבע וחורשות.



"השכונה גם קרובה לתחנת הרכבת בנתניה, מכללת נתניה ופארק העסקים והטכנולוגיה קרית ספיר, הכולל הרבה בתי קפה, חברות היי-טק ושירותים פיננסים".



אבי: "אני בא מקרית אונו, וקודם לכן גרתי בהרצליה, תל אביב, רעננה ואשקלון - אין כמו השכונה הזו. יש לה יתרונות רבים מבחינת פעילות לילדים, ממש תחושה של משפחתיות".



מחיר מבוקש: 1.15 מיליון שקל



איך קבעתם את המחיר? "בהכשרתי אני שמאי מקרקעין. ידוע לי שזו רמת המחירים של דירות דומות בשכונה, אבל בין היתר התייעצנו גם עם מתווכים".



לאן אתם מתכננים לעבור? "אנחנו מעוניינים להשתדרג לדירת חמישה חדרים, מיני פנטהאוז או פנטהאוז. אנחנו מחפשים דירה בשכונה, בשל היתרונות הרבים שלה".



על מה לא תתפשרו בדירה החדשה? "חדרים מרובעים ומרפסת גדולה יותר".



מדוע החלטתם להחליף דירה דווקא עכשיו? "אנו חושבים להרחיב את המשפחה. כבר היום הבית קטן לנו, כאשר חסר חדר משחקים".



האם אתם חוששים מקשיים במכירה לאור המשבר העולמי? "אנחנו לא לחוצים למכור. כל יום אנחנו מקבלים טלפון אחד או שניים. הרוכשים הם יותר חוצפנים, מנצלים את המצב ומציעים הצעות מגוחכות. חלקם מבקשים הנחות של 100-200 אלף שקל. לפעמים הם מבקשים הנחה עוד בשיחת הטלפון, לפני שראו את הדירה. אין לי ספק שהדירה תימכר במחיר שקבענו. אולי נצטרך להתפשר, אבל לא להתבזות".



מה קודם, מכירה או רכישה? "קודם מכירה ואחר כך רכישה. אם הדירה שנרכוש לא תהיה לכניסה מיידית, נגור למשך חצי שנה עד שנה בשכירות. לדעתנו, יש כיום הזדמנות טובה לקנות דירה בתנאים טובים מקבלנים".



האם אתם מתחרטים על הקנייה? "אנחנו לא מתחרטים. הרווחנו הרבה כסף על הדירה, כי רכשנו אותה במחיר מינימום, והיתה עליית מחירים די מטורפת באזור".



כמה זמן אתם מציעים את הדירה למכירה? "הדירה מפורסמת כשבועיים באינטרנט. כבר קיבלנו כמה פניות רציניות מגורמים פרטיים וממתווכים".



תחבורה ומדד הפקקים: "בבוקר יש פקק קטן לאזור התעשייה הדרומי, באורך של 300 מטרים, והנסיעה לשם נמשכת 10 דקות. הנסיעה לכביש החוף לכיוון דרום נמשכת עוד 10 דקות, ולכביש החוף הצפוני זו נסיעה של כחמש דקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully