וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג עצבני חדש מבקר את עולם הפרסום הישראלי - הקורבן הראשון: משרד ענבר-מרחב-שקד

קובי בן שמחון

5.12.2008 / 12:03

הבלוג "פוק ריפורט" על הקמפיין עם אורן זריף: "כזה פוק מסריח מזמן לא הרחנו"


לפני שבועיים החל לפעול ברשת בלוג הסוקר את עולם הפרסום הישראלי בעצבים. בהצהרת הכוונות מספרים הכותבים, השומרים על אנונימיות, שהבלוג ששמו PookReport's Blog (משחק מלים על המונח "בוק ריפורט") נולד כצעד מחאתי ועוסק ב"בפרסום, קריאייטיב וריח רע... אנחנו קבוצה של אנשי קריאייטיב שהחליטו לבטא את התסכול, העצבים והביקורת על תעשיית הפרסום. נמאס להדליק טלוויזיה או לצאת החוצה ולהיתקל בפרסומות שמזלזלות באינטליגנציה של הצרכן, בכסף של הלקוח ובמקצוענות של הפרסומאים".

התלוי הראשון על עמוד הקלון הוא משרד הפרסום ענבר-מרחב-שקד. "לא די שהם מציקים לנו כבר שנה עם מיקי בוגנים שמסרב להיכבות", כותבים אנשי "פוק ריפורט", "הם גייסו כפרזנטור את השרלטן/רמאי אורן זריף עם הקריאייטיב האינפנטילי המתבסס על משחק מלים אידיוטי של אור/מואר/אנרגיות. כזה פוק מסריח מזמן לא הרחנו".

"עם ההצלחה של הקמפיין שלנו אי אפשר להתווכח", אומר בתגובה ספי שקד בשם המשרד המבוקר. "הפרסומת לא מדביקה לאורן זריף כוחות על טבעיים, אלא בסך הכל מעלה את השאלה אם יש לו כוחות. הפרסומת היא הומוריסטית והצליחה לעלות את המודעות לנורות המפורסמות מהר מאוד ובהשקעה קטנה".

יש מי שחושב שהבלוג החדש הוא הדבר הנכון במקום הנכון: "אני חושב שהענף שלנו צריך ביקורת, ויש ביקורת בפורומים שונים באינטרנט. אבל קשה לי להתייחס למבקרים שלא מוכנים להזדהות ומתנהגים כסוג של טוקבקיסטים. אני אפילו לא יודע על איזה עבודות הם חתומים כדי שימלאו בכלל פונקציה של מבקרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully