וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: ערוץ 10 לא ישדר את משחק הכדורגל ביום שני הקרוב

אופיר בר-זהר

5.12.2008 / 12:29

הערוץ לא משדר פרומואים לקראת המשחק בין מכבי חיפה להפועל ת"א; ההתאחדות: "מבחינתנו המשחק משודר"



מסתמן: משחק הכדורגל בין מכבי חיפה להפועל תל אביב לא ישודר בערוץ 10 ביום שני הקרוב. הערוץ לא משדר פרומואים לקראת המשחק בעוד שבדרך כלל שיווק המשחק השבועי מתחיל כבר ביום חמישי. לדברי גורמים בשוק הפרסום, לא נמסרה שום הודעה על ביטול שידור המשחק, אך הם לא יתפלאו אם אכן זה מה שיקרה בסופו של דבר. גורמים מוסמכים בענף אמרו ל-TheMarker כי אכן נראה ששידור המשחק עתיד להתבטל בשל המצב הרגיש בין שני הצדדים, ואולם, אין להוציא מן הכלל את האפשרות שהצדדים יגיעו לפשרה כלשהי עד למועד קיום המשחק.



המשחק שיתקיים ביום שני יפגיש את מובילת הליגה מכבי חיפה עם הפועל תל אביב, הנמצאת במקום השלישי. הערוץ ביכר לשדר משחק זה על פני המפגש בין בית"ר ירושלים למכבי תל אביב.



ערוץ 10 וההתאחדות לכדורגל נמצאים בסכסוך עסקי עמוק, לאחר שהערוץ הפסיק להעביר כסף תמורת שידור המשחקים. כפי שפורסם ב-TheMarker, ביום רביעי הוציאה ההתאחדות צו עיקול זמני נגד נכסי ערוץ 10 בסך של 7.5 מיליון שקל, המהווים את גובה החוב הנוכחי. העיקול ניתן על כסף שנמצא במספר חשבונות בנק, כסף שמשרדי פרסום צריכים להעביר לערוץ ועוד. עד לסיום העונה אמור הערוץ לשלם להתאחדות סכום נוסף של כ-14 מיליון שקל.



מההתאחדות לכדורגל נמסר בתגובה: "מבחינתנו המשחק משודר". מערוץ 10 נמסר כי "התנהלות ערוץ 10 מול ההתאחדות לכדורגל מתקיימת בבית המשפט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully