וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביב דרוקר חושף: המשכורות אתן קנה גאידמק עיתונאים

TheMarker

6.12.2008 / 11:55

חגי גולן - 50 אלף שקל לחודש, גיא פינס - 74 אלף שקל; אורלי וילנאי וגיא מרוז קיבלו בין 100 ל-120 אלף שקל



ארקדי גאידמק, עד לאחרונה בעל השליטה ברדיו 99, שילם לעיתונאים משכורות בגובה אלפי שקלים בחודש, פי כמה מהמקובל בתחום הרדיו, ובמקרים אחדים עבור שעת שידור אחת ליום או לשבוע - כך עולה מתחקיר של העיתונאי רביב דרוקר, ששודר אתמול בערוץ 10.



לפי המסמך שהגיע לחדשות 10 ונכון לאוקטובר 2008, עולה גיא פינס לתחנה 74 אלף שקל לחודש עבור תוכנית תרבות יומית, שהוא מגיש באופן אישי פעם בשבוע. פינס אמר בתגובה כי השכר משולם לחברת ההפקות שבבעלותו. ורדה רזיאל ז'קונט קיבלה שכר בעלות 82 אלף שקל לחודש.



התוכנית של אורלי וילנאי ושל גיא מרוז עלתה לתחנת הרדיו 100-120 אלף שקל בחודש. גיא מרוז הדגיש בראיון ששודר בתוכנית כי ניתן לו בתוכנית חופש עיתונאי מושלם ובלתי מוגבל.



עורך גלובס חגי גולן עולה לרדיו 99 על פי המסמך שהגיע לחדשות לדרוקר סכום של 50 אלף שקלים לחודש, עבור תוכנית כלכלית יומית. לדברי גולן אין כל קשר בין הגשת התוכנית ברדיו 99 לבין הסיקור של גלובס: "גלובס עשה לגאידמק חיים קשים".



העיתונאי עמנואל רוזן עולה לרדיו 99 כ-50 אלף שקלים בחודש עבור תוכנית שבועית, ביום שישי. על פי הסכם בין רדיו 99 לבין חדשות ערוץ 2, כל כתב של חברת החדשות שעולה לשידור באחת התוכניות ברדיו קבל כסף מהתחנה שבבעלות גאידמק. הסכומים עומדים על מאות שקלים לכל שידור. רוזן טען בראיון לערוץ 10 כי לעובדה שגאידמק שילם את שכרו לא היתה השפעה על דרך סיקורו את עסקיו האחרים.



כתבת הספורט אופירה אסייג מקבלת על פי חדשות 10 שכר חודשי של 100 אלף שקלים בחודש עבור תוכנית ספורט יומית שהיא משדרת בתחנת הרדיו. השחקן אייל ברקוביץ ששותף לתוכנית הספורט עולה לתחנה 120 אלף שקל בחודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully