וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת החשמל תדחה פרישת עובדים בשל המשבר

אבי בר-אלי

7.12.2008 / 7:09

תוכנית ההתיעלות כוללת צמצום השדרה הניהולית בחברה ב-15%. לפני שבוע אישר הדירקטוריון גיוס 400 עובדים ארעיים לקמת תחנות הכוח החדשות

חברת החשמל תבחן את האפשרות לדחות את לוחות הזמנים של תוכנית ההתייעלות לחברה, תוכנית "מצפן", ואת דחיית פיטורי העובדים במסגרתה. כך אמר בסוף השבוע יו"ר חברת החשמל, מוטי פרידמן, בכינוס סגור של עובדי החברה.

זאת לנוכח המשבר הכלכלי המתרחב ובעקבותיו המשבר בשוק העבודה המקומי. פרידמן אמר את דבריו שבוע לאחר שדירקטוריון החברה אישר גיוס של כ-400 עובדים ארעיים לאגף הביצוע של החברה, לקידום הקמת תחנות הכוח החדשות, במסגרת תוכנית החירום למשק החשמל.

תוכנית "מצפן" כוללת רה-ארגון במבנה חברת החשמל שבמסגרתו תצומצם השדרה הניהולית בחברה ב-15%, שמשמעה הפחתת כ-70 תקנים, יצומצם מספר המחוזות מחמישה לשלושה ויפוטרו בין 2,500-2,000 עובדים עד 2010.

עם זאת, הצהיר פרידמן כי בכוונת הנהלת החברה לקדם את "מצפן" במלוא כוחה, וכבר השבוע יחודשו המגעים הרשמיים עם ועד העובדים על אישור מתווה מוסכם להטמעתה. בסוף השבוע הושלמו הבחירות לוועדי העובדים בחברה, למועצה הארצית ולחברי מזכירות הוועד בחברת החשמל. יו"ר המזכירות, דוד (מיקו) צרפתי, נבחר לכהונה שנייה ברציפות בתפקיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully