וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת הביטחון של עיני

צבי זרחיה

7.12.2008 / 7:09

יו"ר ההסתדרות עופר עיני חגג ניצחון: המתמודדים שבהם תמך זכו במקומות גבוהים בפריימריז. ברוורמן ויחימוביץ היו בין התומכים ברשת הביטחון של היו"ר



>> יו"ר ההסתדרות עופר עיני יכול לזקוף לזכותו ניצחון בפריימריז בעבודה. המועמדים שזכו במקומות הגבוהים ונהנו מתמיכתו של עיני הם: יצחק הרצוג, אופיר פינס, אבישי ברוורמן, שלי יחימוביץ, מתן וילנאי ודניאל בן סימון. מתפקדים בעבודה מקרב הוועדים הגדולים נתבקשו לתמוך בח"כים הללו. ברוורמן ויחימוביץ היו בין התומכים בעמדתו של עיני ליצירת רשת ביטחון רחבה לקופות הגמל והתנגדו להצעת משרד האוצר.

בעבודה מעריכים שהמשבר הכלכלי גרם לשידרוגם של ברוורמן ויחימוביץ ומוסיפים כי ועדת הכספים והמהלכים שבעקבות המשבר הכלכלי שימשו לברוורמן קרש קפיצה בפריימריז. בשבוע שעבר, פוצץ ברוורמן ישיבת ועדה לאישור תוכנית ההאצה שהגיש האוצר בטענה שלא הוצגה רשת ביטחון. אתמול הודיע ברוורמן כי הוא מוכן לכנס את ועדת הכספים לדיון בתוכנית ההאצה ברגע שיושג הסכם בראשי תיבות עם ההסתדרות וגורמים נוספים לקביעת רשת ביטחון.



יחימוביץ מודה "המשבר הכלכלי חידד את הצורך במפלגה שהדרך שלה היא סוציאל-דמוקרטית. המשבר בפירוש עמד באוויר בפריימריז ובכל מקום שהלכתי אליו, דיברו על נושאים כלכליים וחברתיים". ברוורמן ויחימוביץ עשויים לכהן בתפקידים כלכליים לאחר הבחירות.



ברוורמן אמר אתמול שאינו פוסל את האפשרות שמפלגתו תצטרף לקואליציה אם תשיג 20 מנדטים. אם העבודה תצטרף לקואליציה, שואפים השניים להתמנות כשרים במשרדים הכלכליים. ברוורמן חולם על האוצר ויחימוביץ על תיק התמ"ת. אם העבודה תשב באופוזיציה, לא מן הנמנע שאחד מהם יכהן כיו"ר ועדת הכלכלה - משרה השמורה לאופוזיציה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully