וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מו"לית העיתונים האמריקאית מקלאצ'י מעוניינת למכור את העיתון המוביל "מיאמי הראלד"

ניו יורק טיימס

7.12.2008 / 9:42

העיתון, אשר זכה ב-19 פרסי פוליצר, עומד למכירה בשל ירידה בהכנסות מפרסום ועלייה בחובות



מו"לית העיתונים האמריקאית מקלאצ'י, אשר ספגה פגיעה בהכנסותיה מירידה בפרסום, ואשר חובותיה הולכים וגואים, מעוניינת למכור את אחד מהנכסים המובילים שלה, העיתון "מיאמי הראלד". כך אמרו מקורבים לפרשה ל"ניו יורק טיימס".



מקלאצ'י, רשת העיתונים הגדולה בארה"ב, פנתה לקונים פוטנציאלים ל"הראלד", אולם לדבריהם טרם הוגשה הצעה רצינית עבור העיתון. מקלאצ'י סירבה לדון בעניין עם "ניו יורק טיימס". גורם מצד החברה אמר לעיתון: "אנחנו לא מגיבים לשמועות".



"מיאמי הראלד" הוא אחד העיתונים הגדולים של המו"לית מקלאצ'י, המוציאה לאור 30 עיתונים יומיים. ל"מיאמי הראלד" תפוצה של 210 אלף קוראים יומיים, והוא זכה ב-19 פרסי פוליצר - דבר אשר הופך אותו לעיתון היוקרתי מבין עיתוני החברה.



עדיין לא ברור אילו קונים פוטנציאלים יימצאו לעיתון. רווחי העיתונים בארה"ב יורדים במהירות, הכלכלה בהאטה והאשראי מוגבל. גורמים אלה מביאים לכך שעיתונים רבים ניסו למכור את עצמם במשך תקופות ארוכות ללא הצלחה.



מקלאצ'י דיווחה על רווח של 4.2 מיליון דולר ברבעון הרביעי, והכנסות של 451.6 מיליון דולר. מניית החברה, אשר בשנת 2005 עמדה על 75 דולר, נסגרה ביום שישי על 2.2 דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully