וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי תדיראן אמפא שוב שובתים - מפגינים מול מטה החברה במחאה על אי קבלת משכורת נובמבר

חיים ביאור

7.12.2008 / 10:44

העובדים הביעו חשש כי לא יקבלו במועדה גם את משכורת נובמבר; במוקד שירות הלקוחות הטלפוני לא ניתן מענה


350 עובדי תדיראן אמפא שוב שובתים היום. העובדים הפגינו באתרי החברה בחולון ובהרצליה ולקוחות החברה אינם מקבלים היום שירות. העובדים מוחים על כך שהם טרם קיבלו במלואה את משכורת אוקטובר האחרון, ומביעים חשש כי לא יקבלו במועדה את משכורת נובמבר. לקוחות שפנו הבוקר למוקד הטלפוני של החברה כדי לקבל שירות, שמעו מענה לפיו הטכנאים לא הגיעו היום לעבודה ולפיכך לא יינתן שירות.

העובדים קיימו אמש התייעצות בנוגע למהלכיהם עם עורכי הדין גלילה ואלון הורנשטיין שההסתדרות העמידה לרשותם ללא תשלום. בתום ההתייעצות הסתמן כי העובדים יגישו היום או מחר לבית המשפט המחוזי בקשת למינוי מפרק לתדיראן אמפא, כדי שיוכלו לקבל את זכויותיהם הכספיות. במקביל, השופטת ורדה אלשיך תדון בבקשה שהגיש בנק לאומי למינוי כונס נכסים לחברה. לפי הצעת לאומי, הכונס יהיה עו"ד שאול ברגזון. לטענת הבנק, תדיראן אמפא חייבת לו 12 מיליון שקלים.

דובר ההסתדרות אמר כי עובדי תדיראן אמפא דורשים להיות שותפים בניהול המשא ומתן למכירת החברה. "לעובדים חשדות שונים לגבי דרך התנהלותה של החברה, שיש לה השלכות על יכולתם של העובדים לקבל את המגיע להם", טען הדובר.

תדיראן אמפא, שבבעלות שלומי פוגל, היא אחת החברות הגדולות בישראל בתחום האחריות והשירות למוצרי חשמל. בשבועות האחרונים התנהלו מגעים למכירתה לחברה קריסטל, שבבעלות משה ממרוד. בינתיים לא חלה התקדמות במגעים אלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully