וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבנק המממן את פי.אם.אס דורש פרעון חוב - החברה מזהירה כי ייתכן שלא תוכל לשלם התחייבויות האג"ח

יובל מעוז

7.12.2008 / 10:50

החברה נקלעה לסכסוך עם קבלנים בפרויקט בשוודיה, המעכבים שיפוץ בניין


הבנק המממן את חברת , העוסקת בנדל"ן בשוודיה, דורש מהחברה להעמיד לפרעיון מיידי את כל האשראי שנתן לה. לפי הבנק, Kaupthing Bank Sverige, הפרה החברה מספר הוראות בהסכם, ביניהן, עלויות הבנייה בפרויקט של החברה עלו על ההוצאות שנקבעו, חלו עיכובים בהשלמת בניית הפרויקט והחברה לא שילמה במועד חלק מהתשלומים לבנק.

הבעיות בפי.אם.אס החלו כאשר החברה החלה בעיכוב תשלומים לקבלנים שעסקו לשיפוץ הבניין בפרויקט FreeHarbor בו היא פעילה. העיכוב נבע, לטענת החברה, מהפרת התחייבויות של מוכרת הנכס לפי.אם.אס, סטאיאט אינווסט, לשאת בעלויות שיפוץ הנכס.

הבניין הוא נכס בן 7 קומות בשטח של כ-20.2 אלף מ"ר. 4 קומות מהבניין מאוכלסות בכ-75%. בשלוש הקומות האחרונות בבניין הופסקו עבודות השיפוץ. פי.אם.אס השקיעה בבניין כ-86 מיליון שקל, והיא צופה כי ההשקעה בשלוש הקומות הנותרות תסתכם בכ-13 מיליון שקל.

כעת מצהירה פי.אם.אס כי אם יפעל הבנק המממן את החברה לפרעון מיידי של האשראי, ייתכן כי החברה לא תוכל לפרוע את התחייבויותיה לבעלי האג"ח במועד או בכלל. האג"ח של החברה נסחר כיום בתשואה של 109.9% והיקפו כ-60 מיליון שקל.

פי.אם.אס נמצאת בשליטת פורטופינו השקעות, של מנכ"ל החברה אילן ניר. בין בעלי המניות בחברה נמצאים גם אייל חומסקי וראובן אדלר, המחזיקים כל אחד ב-3% ממניות החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully