וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המייל החדש של פרטנר - מבוסס Gmail

אמיתי זיו

7.12.2008 / 11:42

גוגל העולמית שותפה לתהליך הקמת השירות, אשר ימותג על ידי פרטנר



תיבת הדואר האלקטרוני שתשיק בקרוב "פרטנר" תהיה מבוססת על תיבת הדואר הפופלארית Gmail - כאשר גוגל העולמית שותפה לתהליך הקמת השירות, אשר ימותג על ידי פרטנר. תיבת הדואר שפרטנר תשיק תכלול את כל התכונות אשר קיימות בתיבות Gmail כיום, כולל אנטי ספאם, אנטי וירוס ואף שירות צ'אט מובנה. נפח התיבה יהיה דומה לשירות של גוגל: 7 ג'יגה זיכרון, נפח גדול בכל קנה מידה. היתרון שתציע פרטנר על פני התיבה של גוגל יהיה תמיכה ושירות. ככל הנראה תשלם פרטנר לגוגל תשלום חודשי קבוע קטן על כל משתמש שנרשם לשירות.



את שירות המייל החדש של פרטנר תשיק החברה יחד עם שירותי אספקת האיטנרנט (ISP) החדש שלה ושירותי הטלפוניה הקווית שלה ללקוחות פרטיים. כבר כיום מפעילה החברה מוקד בטלפון 3474* אשר מאפשר לעובדי החברה להצטרף לשירותים אלה. על פי נציגה במוקד, שירותי הטלפון והאינטרנט יושקו בעוד כחודש לכלל הציבור.



עוד מוקדם להשקת שירותי האינטרנט והטלפון תשיק פרטנר את אתר orangetime, אתר הורדות תוכן חוקי שיכלול כ-100 אלף כותרי מוזיקה וכן סרטים, סדרות ומשחקים. זו הפעם הראשונה שספקית אינטרט בישראל משיקה שירותי מייל שמבוססים על גוגל ולא על שרת פנימי של החברה. בעבר נעשו שיתופי פעולה דומים כאשר הדוא"ל של האוניברסיטה העברית מבוסס על Gmail. כן פועל מיזם מייל מבוסס גוגל ב-vmail.co.il.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully