וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוי קושניר התפטר מאמריס בעקבות "הנסיבות שנוצרו בהקשר לחברה ולבעלי מניותיה"

יובל מעוז

7.12.2008 / 12:13

בין בעלי השליטה באמריס נסוב כיום סכסוך סבוך בנוגע לבעלות - קושניר מחזיק ב-12.5% ממניות החברה


לוי קושניר, מנכ"ל אמריס ודירקטור בחברה, הודיע היום על התפטרותו מתפקידיו בחברה. "לאור הנסיבות שנוצרו בהקשר לחברה ולבעלי מניותיה, ובין היתר, היותי דירקטור יחיד, לא אוכל עוד להמשיך למלא את תפקידיי כדירקטור וכממלא מקום מנהלה הכללי של החברה", כתב קושניר בהודעת ההתפטרות. קושניר מחזיק ב-12.5% ממניות החברה.

בין בעלי השליטה באמריס נסוב כיום סכסוך סבוך. באוקטובר דרש גאידמק לבטל את הסכם רכישת החברה מיוני 2007, אז רכש את השליטה בחברה תמורת 172 מליון שקל. גאידמק דרש החזר כספים ששילם לבעלי השליטה הקודמים בחברה, בהם בלרם צינראי, ישראל סורין שוחט וקושניר. במקביל, הגישו בספטמבר צינראי וקושניר תביעה נגד גאידמק על מימוש אופציה להגדלת אחזקותיו בחברה מ-75% ל-100%, כאשר התמורה להגדלת האחזקות לא שולמה.

בנוסף, בתחילת החודש הגיש צבי ויליגר, שהעניק לגאידמק הלוואה של 16.2 מיליון שקל לטובת אמריס, תביעה על סך 17 מילון שקל, בטענה כי הפר תנאי ההסכם להלוואה. האחים יוסי וצבי ויליגר העניקו לגאידמק הלוואות של 76 מיליון שקל בספטמבר תמורת שעבוד מניות, בין היתר באמריס. כיום נמצאות מניות האחים ויליגר (46%) בנאמנות אצל גיל הוכבוים.

אמריס סיימה את הרבעון השלישי עם הפסד של 49.1 מיליון דולר לעומת הפסד של 4.7 מיליון דולר ברבעון המקביל. לחברה הוצמדה הערת "עסק חי" והיא פועלת להגעה להסדר עם בעלי איגרות החוב של החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully