וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר-און: "הצעדים שגיבשנו אינם סוף פסוק"

שר האוצר הציג הבוקר בפני הממשלה סקירה אודות המצב הכלכלי. "אנו מקיימים כל העת דיונים בנושא ההגנה על חסכונות הפנסיה"

"חבילת הצעדים שגיבשנו אינה סוף פסוק. אני שב ומבהיר, כי אנו ממשיכים לעקוב ולהיערך וקיימת הסתברות גבוהה שנצטרך לנקוט בצעדים נוספים לסיוע למשק. כך אמר שר האוצר רוני בר-און בישיבת הממשלה הבוקר. בר-און העביר סקירה כלכלית לחברי הממשלה".

"הגשנו לאישור שורה דרמטית של צעדים להאצת הצמיחה במשק, לפתרון כשל השוק בתחום האשראי, ולחיזוק מחזיקי האג"ח – וצעדים אלה מהווים טיפול שורש באתגרי המשבר, ובראש ובראשונה יגנו על ציבור החוסכים. צריך לתת לכלים אלו לפעול ומהר".

"אנחנו בתקופה של ממשלה שעומדת לסיים את תפקידה – זו לא העת לשינוי סדרי עולם ולהטמעה של אידיאולוגיות חלופיות".

"אני סבור שהמשבר יחייב תיקון עולמי עמוק, וגם בישראל יידרש תיקון. במבנה הרגולציה ובמודל הרגולציה, במודל ניהול הסיכונים וברמות הסיכון באפיקי חיסכון שונים ובגילאים שונים, בתפקידה של המדינה ובכללים שבהם תונהג כלכלת השוק. הצעדים שנקטנו – כבר עתה – מבטאים שינוי עמוק בתפיסה והכרה בחובת הממשלה – אולם את השינוי הגדול, נידרש לעשות כולנו לאחר שתוקם ממשלה שתדון בדברים מתוך ראייה ארוכת טווח וכובד ראש. בינתיים – חובה להתקדם בצעדים הדחופים".

"אנו מקיימים כל העת דיונים בנושא ההגנה על חסכונות הפנסיה של האוכלוסייה המבוגרת. זהו נושא מורכב עם השלכות מהותיות על החברה והמשק. לכשיושלם הדיון בנושא בין בנק ישראל, משרד ראש הממשלה והאוצר תתקבלנה ההחלטות המתאימות. הדיון בנושא זה לא הסתיים, ואני קורא לוועדת הכספים שלא להתנות את אישור תוכניות אלה בתוכניות אחרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully