וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין המועמדים להחליף את חספר בנענע10: גיא אליאב ושרגא מור

מעיין כהן

7.12.2008 / 13:23

חספר ישמש כסמנכ"ל ניו מדיה בערוץ 10, ויחזור לערוך את "היום שהיה"



שרגא מור, לשעבר מנכ"ל MSN ישראל, וגיא אליאב, לשעבר מנכ"ל תפוז וכיום מנכ"ל החברה-בת בלוג טי.וי, מועמדים להחליף את זאב חספר בתפקיד מנכ"ל נענע10. כך נודע ל-TheMarker. אליאב ומור סירבו להגיב. טרם התקבלה תגובת נטוויז'ן וערוץ 10, אשר המנכ"ל צריך להיות מקובל על שניהם.



כפי שפורסם ביום שישי, חספר פורש מניהול נענע10, וישמש כסמנכ"ל ניו מדיה בערוץ 10. במסגרת תפקידו יהיה אחראי לפעילות הערוץ מול נענע10 וכן לפיתוח תחום הסלולר. כמו כן, ישמש חספר כעורך אחראי לתוכנית "היום שהיה עם גיא זוהר", אותה ערך בתחילת דרכה. חספר מונה לעמוד בראש נענע10 על-ידי מודי פרידמן, לשעבר מנכ"ל ערוץ 10 והיום סגן היו"ר, ונחשב למקורבו.



השקתו המחודשת של נענע10 כללה עיצוב מחדש על-ידי גורו העיצוב נוויל ברודי בהשקעה של כמיליון שקל, אולם העיצוב זכה לביקורות קטלניות והגולשים הצביעו ברגליים. חשיפתו של נענע10 בסקרי TIM לא צמחה כמצופה, ואף ירדה בסקר האחרון. בחודש אוקטובר רשם האתר חשיפה של 29.9% - ירידה של 8% לעומת ספטמבר. על-פי הערכות, תסיים נענע10 את 2008 בהפסד של עשרות מיליוני שקלים. עם זאת, גורמים בסביבת חספר הכחישו כי פוטר, וטענו כי פרש מרצונו.



במכתב שכתב חספר לעובדים נכתב, בין היתר: "בקרוב מאד נסיים רשמית את שלב ההשקה המחודשת של האתר תוך כדי השקת שיפורים רבים - על סמך תובנות ותגובות של הגולשים שלנו. נסיים גם את הכנת תוכנית העבודה לשנת 2009, אשר אמורה להתמודד עם סביבה כלכלית לא פשוטה, תוך כדי המשך פיתוח האתר. עם סיום שני המהלכים הנ"ל אני רואה גם את תום תפקידי בחברה. מה שנענע10 זקוק לו כעת יותר הוא מנכ"ל בעל אוריינטציה מסחרית פרופר, אשר יקדיש את מירב זמנו להגדלת הכנסות החברה. אני בטוח שהתשתית אותה אני משאיר אחרי תאפשר לו חופש זה".



מנטוויז'ן נמסר בתגובה: "טרם התקבלה החלטה בנושא מנכ"ל חדש לנענע10. עם קבלת ההחלטה תצא על כך הודעה רשמית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully