וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות מתקפלת? ערוץ 10: מסתמנת פשרה בינינו להתאחדות הכדורגל - המשחק ביום שני הקרוב ישודר

אופיר בר-זהר

7.12.2008 / 15:54

לפי גורמים בתחום, ההתאחדות תוותר לערוץ על חלק מהסכום אותו הוא חייב



ערוץ 10 הודיע הבוקר כי בעקבות הסכם פשרה מסתמן שנרקם בינו לבין ההתאחדות לכדורגל, ישודר משחק הכדורגל בין מכבי חיפה להפועל תל אביב ביום שני הקרוב. זאת לאחר שהערוץ עד כה לא שיווק את המשחק, לא שידר פרומואים לקראתו ונערך לאפשרות של אי שידורו. לפי גורמים בשוק, משמעותה של הפשרה המסתמנת היא התקפלות של ההתאחדות וויתור על חלק מהסכום המגיע לה לפי החוזה בין הצדדים. ואולם גורם אחר אמר כי שני הצדדים עשו ויתורים.



לשני הצדדים יש בעיקר מה להפסיד: הערוץ לא מצליח לכסות את הוצאותיו מאחר וזמן הפרסום במשחקי כדורגל מרוכז במחצית, אז גם חלה ירידה משמעותית ברייטינג. ההתאחדות היתה יכולה תיאורטית למכור המשחקים לגורם שלישי, ואולם לא נראה שיש כרגע גורם המעוניין לרכוש אותם.



כזכור, ההתאחדות הוציאה בשבוע שעבר צו עיקול זמני לנכסי ערוץ 10 בסך של 7.5 מיליון שקל, זאת לאחר שהערוץ הודיע להתאחדות כי הוא מפסיק להעביר תשלומים להתאחדות בגין המשחקים. החוזה בין הצדדים מסתיים בסוף העונה ועומד על סכום של 6.5 מיליון דולר לעונה. הערוץ לא שילם כמתבקש 7.5 מיליון שקל להתאחדות, ועד לסיום העונה יצטרך להעביר סכום נוסף של כ-14 מיליון שקל תמורת המשחקים.



מההתאחדות לכדורגל נמסר כי "המשחק ישודר כמתחייב על פי ההסכם, ומעבר לכך שאר הנושא נמצא בטיפול היועצים המשפטיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully