וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשקובסקי לא ישלם קרן וריבית למחזיקי אגרות החוב של כל הסדרות בדירקט קפיטל

יעל פולק

7.12.2008 / 16:05

רק בשבוע שעבר הצהיר פרשקובסקי כי ישלם את הריבית למחזיקי אג"ח סדרה א'



מחזיקי האג"ח של חברת הנדל"ן דירקט קפיטל חששו מזה זמן מה כי החברה לא תשיב להם את כספם. היה זה אריה פרשקובסקי, מנכ"ל החברה, שניסה להרגיע את המשקיעים, ואמר בשבוע שעבר כי החברה צפויה לשלם את הריבית למחזיקי האג"ח מסדרה א' בסוף החודש, וכי תעשה ככל שביכולתה על מנת לעמוד גם בתשלום הקרן, באמצעות מימוש נכסים.



היום מודיעה החברה כי קופת המזומנים שלה הצטמצמה לסכום של כ-3 מיליון שקל, וכי ביום חמישי האחרון הודיע בנק ישראל לחברה שלא ישחרר פיקדון בהיקף של 4.75 מיליון שקל, אשר הופקד על ידי החברה בבנק להבטחת החזר אשראי שנטלה החברה הבת, לצורך רכישת אג"ח של החברה. בעקבות זאת, הודיעה החברה כי לא תוכל לפרוע את התשלומים הקרובים של הריבית או הקרן למחזיקי אגרות החוב של כל סדרות האג"ח של דירקט קפיטל.



מעניין לציין כי רק בשבוע שעבר הודיעו גורמים בחברה כי התקשרה עם שוכר חדש לנכס בגרמניה, אשר יכניס לקופתה 66,640 אירו לחודש - כ-800 אלף יורו לשנה. בדו"חות הכספיים לרבעון השלישי דיווחה החברה על מזומנים ושווי מזומנים בהיקף של 11.5 מיליון שקל. בנוסף דיווחה החברה על נדל"ן להשקעה בהיקף של 644 מיליון שקל.



כמו כן, בשבוע שעבר אמר אריה פרשקובסקי, מנכ"ל החברה, כי "בכוונת החברה לפרוע את תשלום הקופון, אך במידה שנחזיר גם את הקרן, החברה תישאר עם רמת מזומנים נמוכה מאוד שתקשה על התפקוד שלה. בכוונת החברה לעמוד בתשלום הקרן, במועד מאוחר יותר. החברה נמצאת בתהליך מתקדם של מימוש נכס, אך השווקים הקפואים מעכבים כל פעילות. בתקופה הזו, כולם עוצרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully