וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפיצה של עד 40% בביקושים בעקבות ביטול מס הדלק על ידי תאגיד קרניבל

עירית רוזנבלום

7.12.2008 / 17:01

זאת על פי אשת טורס; בסוף השבוע האחרון הודיעה קרניבל שבבעלות אריסון על ביטול מס הדלק שהוא גובה



בסוף השבוע האחרון הודיע תאגיד קרניבל שבבעלות משפחת אריסון על ביטול מס הדלק שהוא גובה. בעקבות הודעה זו מדווחת מחלקת השייט של אשת טורס על קפיצה של כ-40%-30% בהזמנות המבוצעות היום לעומת כמות ההזמנות היומית הרגילה בחודשיים האחרונים.



לדברי ברברה וינר, מנהלת מחלקת השייט של אשת טורס: "ביטול היטלי הדלק מביא למעשה להוזלה של כ-70-50 דולר לאדם לקרוז בן שבוע. ביטול המס שייכנס לתוקפו החל מה-17 בדצמבר, אינו קבוע, אלא מותנה בכך שהנפט לא יעלה אל מעל ל-70 דולר לחבית, אך נכון לעכשיו, הוא מאפשר הוזלה משמעותית במחירי השייט, במיוחד על רקע המיתון הכלכלי בעולם".



וינר מסבירה כי הביקושים הגבוהים שהתקבלו היום במשרדי אשת טורס נובעים בחלקם מתנאי זה: "למרות שהמחיר המוזל מותנה ועלול לעלות שוב, תאגיד קרניבל הודיע כי מי שיזמין עכשיו וישלם את המחיר במלואו יוכל ליהנות מההטבה של ביטול מס הדלק גם אם היא תבוטל לפני מועד צאתו לקרוז". כמו כן, על פי הודעת תאגיד קרניבל, נוסעים שכבר ביצעו הזמנה ושילמו עליה אך טרם יצאו לקרוז, יקבלו החזר על היטל המס בצורת שוברי קנייה לניצול במהלך ההפלגה.



ביטול היטלי הדלק יתבצע במקביל בכל החברות המאוגדות בקרניבל, וביניהן חברות השייט הפופולריות קרניבל קרוז, קיונארד, פי אנד או, הולנד אמריקה, פרינסס ועוד. מדובר בחברות שנהנות מביקושים רבים בקרב הקהל הישראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully