וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהושוע TBWA מצטרף למתמודדים על טיפול ב-20% מתקציב הפרסום סמייל 012

שמרית סלע

7.12.2008 / 17:35

משרד הפרסום גלר נסיס מטפל כיום ב-30% מתקציב פרסום החברה



משרד פרסום חדש הצטרף לרשימת המתמודדים על כ-20% מתקציב הפרסום של סמייל 012 - יהושוע TBWA. מבין משרדי הפרסום איתם יתמודד יהושוע TBWA נמנים זרמון גולדמן וענבר מרחב שקד. תקציב הפרסום של סמייל 012 מתחילת 2008 נאמד בכ-20 מיליון דולר במחירי מחירון או בכ-8 מיליון דולר במחירים ריאליים (על פי יפעת בקרת פרסום).



ככל נראה, משרד הפרסום גלר נסיס, המטפל כיום ב-30% מתקציב הפרסום של החברה, יגדיל את נתחו ל-80% מהתקציב. למרות בחינת צירוף משרד נוסף, עדיין קיימת הסבירות כי כלל התקציב יועבר לידי גלר נסיס. עם זאת, על פי כללי המשחק בשוק הפרסום, קשה להאמין כי החברה תשים את 'כל הביצים בסל אחד' ותעמיד את כל תקציב הפרסום השמן בידי משרד אחד.



בנוסף, עורכת 012 מכרז לפעילות רכישת שטחי המדיה לחברה בו מתמודדות יוניברסל מקאן, מיוז ומשרד הפרסום גלר נסיס. האחרון לא יכול להתמודד במכרז באמצעות מדיה קום, חברת רכש המדיה שלו ושל אדלר חומסקי, בשל ניגודי עניינים עם תקציב בזק בינלאומי המטופל במדיה קום. כפתרון הועברה אחת העובדות ממשרדי מדיה קום למשרדי גלר נסיס, שתטפל בפעילות רכש המדיה של סמייל 012 בתוך גלר נסיס.



כזכור, לפני כחודשיים החליטה סמייל 012 כי מקאן אריקסון לא תטפל בתקציב הפרסום של 012 סמייל, על אף המשא ומתן המתקדם שהתנהל בין השתיים. הסיבה להחלטה נבעה מניגוד אינטרסים שצפוי להיות בין תקציב 012 סמייל לתקציב חברת הסלולר סלקום, שהינו תקציב עוגן המטופל כיום במקאן אריקסון.



סמייל 012 מתכוונת להיכנס לתחום מתן שירותי סלולר בעתיד, מה שמקשה על תקציב הפרסום לחלוק את אותה קורת גג של אותו משרד פרסום עם סלקום. על רקע דומה נפסקה ההתקשרות בין 012 למשרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי המטפל בתקציב הפרסום של חברת הסלולר פרטנר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully