וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגל השני של מכרזי הרדיו זוכה לכמות מתעניינים מפתיעה

אופיר בר-זהר

7.12.2008 / 18:18

היום הינו המועד האחרון לרכישת מסמכי המכרז - 20 מסמכים נרכשו



הגל השני של מכרזי הרדיו האזורי זוכה להתעניינות מפתיעה: היום, המועד האחרון לרכישת מסמכי המכרז, נרכשו 20 מסמכים. עדיין לא ניתן לדעת אילו קבוצות רכשו את מסמכי המכרזים, אבל לפי הערכה בשוק לא מדובר על התארגנויות חדשות, אלא על תחנות קיימות אשר רוכשות מסמכים במכרזים שונים כחלק מ"מאזן אימה" ביניהן, כאשר לרוב הגורמים אין רצון אמיתי להתחרות במכרז על התחנה. עלות המסמכים היא 10,000 שקל למכרז.



הכמות הגדולה ביותר של רוכשים נרשמה באזור השפלה ובגוש דן. את מסמכי המכרז להפעלת רדיו בתל אביב רכשו חמש קבוצות, יש להניח שאחת מהן היא קבוצת רדיו תל אביב המפעילה את הרדיו כיום. את המסמכים למכרז להפעלת הרדיו באזור שפלת יהודה, שכיום מופעל על ידי קבוצה בראשות דוד בן בסט, רכשו חמישה גורמים. מסמכים למכרז הרדיו בשרון, באזור בו משדר רדיו 99, רכשו ארבעה גורמים. ואילו מסמכים למכרז באזור העמקים, שכיום מוחזקת על ידי חיים הכט, רכשו שלושה גורמים.



שני רוכשים בלבד קנו את מסמכי המכרז עבור רדיו אמצע הדרך (באזור נתניה וחדרה), ורוכש אחד בלבד קנה את המסמכים באזור הגליל והגולן, יש להניח שמדובר בקבוצת 103, המפעילה את התחנה כיום.



עידית צ'רנוביץ, ראש אגף רדיו ברשות השנייה, מסרה כי: "מכרזי הרדיו האזורי מעוררים עניין רב. כמובן שיש להמתין עד 7 בינואר 2009 - המועד האחרון להגשת ההצעות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully