וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת העיתונות טריביון של המיליארדר סם זל גייסה יועצים לפשיטת רגל אפשרית

ניו יורק טיימס

8.12.2008 / 8:28

החברה מנסה למכור נכסי הספורט שלה אולם בשל מחנק האשראי מתקשה להגיע להסכם



טריביון, חברת העיתונות ששבעלותה "שיקגו טריביון" ו"לוס אנג'לס טיימס" נמצאת במשא ומתן עם נושיה וגייסה יועצים לקראת פשיטת רגל אפשרית, כך דיווחו מקורות יודעי דבר.



טריביון נמצאת בסכנה של נפילה מתחת לתזרים המזומנים הנדרש תחת הסכמיה עם בעלי האג"ח שלה, אולם לא ברור עד כמה רציניות כוונותיה לבקש הגנה מפשיטת רגל (צ'פטר 11).



אנליסטים ומומחי פשיטות רגל אומרים כי גיוסם של היועצים, כולל לזארד וסידלי אוסטין, אחת מחברות עורכי הדין הוותיקות של טריביון, עשויים להיות מהלכים של "רק ליתר בטחון", או טקטיקת מיקוח. החברה לא הסכימה להגיב לכך ביום ראשון.



טריביון נהפכה לחברה פרטית בדצמבר האחרון, לאחר שנרכשה בעסקה ממונפת של 8 מיליארד דולר על ידי סם זל, איל הנדל"ן. היא נאבקה מאז תחת נטל חובותיה, ונאלצה לערוך קיצוצים עמוקים. היא מכרה את העיתון "ניוזדיי" כדי לגייס מזומנים.



בבעלות טריביון נמצאות 23 תחנות טלוויזיה ו-12 עיתונים, כולל שניים משמונת העיתונים הגדולים בארה"ב במונחי תפוצה. נכון ל-30 בספטמבר, היתה ל"לוס אנג'לס טיימס" תפוצה יומית של 739 אלף ול"שיקגו טריביון, 542 אלף.



טריביון ניסתה למכור את קבוצת הבייסבול שיקגו קאבס; את האצטדיון שלה, ריגלי פילד; ואת חלקה של החברה ברשת ספורט למכור גם את בכבלים באזור. עסקה כזו תגייס לה מיליארד דולר. אולם המכירה – שהיתה אמורה להתקיים לפני פתיחת עונת הבייסבול – התעכבה בגלל כמה גורמים, כולל המחנק בשוק האשראי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully