וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שאטלס איבדה 97% מההנפקה, היא החליטה להימחק מהמסחר

מאת מיכאל רוכוורגר

8.12.2008 / 8:48



>> לאחר שגייסה בפברואר 2006 110 מיליון ליש"ט (190 מיליון דולר) בבורסה המשנית בלונדון (AIM) לפי שווי חברה של 157 מיליון ליש"ט (275 מיליון דולר), החליטה חברת הנדל"ן אטלס נכסים בסוף השבוע החולף לסיים את הרומן עם הבורסה הלונדונית.

אטלס נכסים, המצויה בשליטת רוני יצחקי, רפי ברבר וליוורמור השקעות של נעם לניר, דיווחה ל-AIM על כינוס אסיפת בעלי מניות מיוחדת ב-30 בדצמבר כדי לקבל את האישורים הנדרשים לביצוע מחיקתה מהמסחר ב-AIM. כדי לאשר את המהלך מספיקה היענות של 75% מבעלי המניות. בעבר היתה חברת אלרן נדל"ן שבשליטת אלרן השקעות של גדי ודורי דנקנר וקרן מרקסטון שותפה באטלס נכסים, ובאחרונה היא מימשה השקעה זו.



קוונטין ספנסר, יו"ר אטלס נכסים, ציין כי בשל העובדה כי החברה פועלת במרכז ובמזרח אירופה ומניותיה נסחרות כבר בבורסת ורשה, פולין (החל מתחילת 2008), שם פעילותה מוכרת יותר למשקיעים, הרי שלדבריו יהיה לה כדאי יותר להיסחר בורשה בלבד, ובכך היא תוכל להגדיל את הנזילות במניה.



אותם משקיעים שהאמינו בביצועי החברה ונשארו אתה לאורך כל הדרך מאז שמניותיה החלו להיסחר בלונדון, לא יוכלו להישאר "עם טעם מתוק בפה", שכן מניית אטלס נכסים צנחה מאז ההנפקה בכ-97%, והיא נסחרת כיום במחיר של 16 פני, המשקף לה שווי שוק זעום של 7.5 מיליון ליש"ט.



אטלס נכסים, המנוהלת זה כמה חודשים על ידי נחמן צבר, סיימה את הרבעון השלישי של 2008 בהפסד נקי (המיוחס לבעלי המניות) של כ-5.8 מיליון יורו, לעומת הפסד של 1.7 מיליון יורו ברבעון המקביל ב-2007.



הכנסותיה של אטלס נכסים, המחזיקה ב-22 נכסים במרכז ובמזרח אירופה, עלו ברבעון השלישי ב-19.5% לעומת הרבעון המקביל ב-2007 ל-8.9 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully