וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציג פלאפון החתים בת 78 על חבילת גלישה - והחברה סירבה לבטלה

ורד ברוקר

8.12.2008 / 8:49

תלונה בשבוע



>> כלקוחות של אחת מחברות הסלולר, מציעות לנו החברות מדי פעם שדרוגים של מסלולים ומכשירים. במקרים רבים, רק לאחר החתימה והפעלת השירות החדש אנו מופתעים לגלות את המשמעות של הדברים שלהם התחייבנו. מקרה כזה קרה לאישה בת 78.

במהלך ביקורה של הגברת בקניון ויצמן ליד בית החולים איכילוב, עצר אותה נציג של חברת פלאפון ושאל אותה למספר הטלפון הנייד שברשותה. הגברת היא לקוחת פלאפון שנים רבות, ומסרה את מספרה ללא חשש. הנציג בדוכן בדק את הפרטים וטען באוזניה שהיא משלמת סכום גדול מדי, וניתן להעביר אותה למסלול חדש ואטרקטיווי בהרבה . לצורך המעבר דרש לשנות סיפרה אחת במספר הקיים. עד לאותו רגע שילמה הלקוחה במסלול שלה 9.81 שקלים תשלום חודשי קבוע בנוסף ל-20 שקל עבור המכשיר.



הנציג טען שהתשלום החודשי הכולל שלה הוא כ-70 שקל בחודש, ואילו במסלול החדש תשלם תשלום מופחת עבור המכשיר. הלקוחה שמחה על ההצעה האטרקטיווית, השיבה בחיוב וחתמה על המסמכים. המספר הוחלף והיא קיבלה טלפון חדש מדור שלישי.



לאחר שהציגה בפני בני משפחתה את הדיל החדש, הם ערכו בדיקה שממנה עלה כי למעשה היא נדרשת לשלם עבור שני המספרים (על שני המסלולים) ושהמסלול החדש כולל תשלום על גלישה באינטרנט. לטענת בני משפחתה, אין לה כל צורך בגלישה באינטרנט, ולכן פנו בבקשה לשירות הלקוחות לבטל את המסלול החדש. ואולם הם נתקלו בסירוב, בטענה כי לאחר החתימה על הטפסים ניתן לשנות את מסלול בלבד - ולא לבטלו.



כדי שלא תמצאו את עצמכם כאותה לקוחה - משלמים עבור פונקציות שאינן רלוונטיות עבורכם - בדקו היטב מול נציג השירות כמה אתם משלמים עבור כל שירות ותפרטו בפניו את כל סוגי החיובים. שאלו בנפרד לגבי התחייבות על המכשיר, התחייבות על דמי השימוש, התחייבות על גלישה וכדומה.



לאחר פניית המדור, פנתה חברת פלאפון ללקוחה והסדירה את העניין לשביעות רצונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully