וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכסים ובנין מקצצת בשכר הבכירים: היו"ר והמנכ"ל יוותרו על 10%

יובל מעוז

8.12.2008 / 10:10

החברה מימשה נכסים בעת האחרונה במיליוני שקלים והחלה בתהליך רכישת אג"ח עצמית


תהליך ההתייעלות והקיצוצים בחברת , מקבוצת אי.די.בי נמשך: לאחר שהחברה מימשה נכסים והחלה בתוכנית רכישת אג"חים של עצמה, הודיעה היום החברה כי היא מקצצת בשכר הדירקטורים בחברה.

בדירקטוריון החברה בוצעו הקיצוצים הבאים: יצחק מנור, המכהן כדירקטור בחברה, ויתר על 25% משכר הדירקטורים לו הוא זכאי; יו"ר הדירקטוריון, רפי ביסקר, ויתר על 10% משכרו. יתר חברי הדירקטוריון שאינם חיצוניים ויתרו על 15% משכר הדירקטורים. קיצוצי השכר מקיפים גם את שכר מנכ"ל החברה, סגי איתן, ומנכ"לים של חברות בת, שוויתרו על 10% משכרם.

ויתורי השכר הם מחודש נובמבר השנה עד דצמבר 2009. לפי הודעת החברה, עובדים מסוימים נוספים ויתרו אף הם על חלק מהתגמול לו הינם זכאים מהחברה או מחברות הבת.

באחרונה אישרה הנהלת החברה תוכנית לרכישת איגרות חוב בסכום של עד 100 מיליון שקל, כאשר החברה ביצעה כבר רכישות של איגרות חוב מסדרה ד' בהיקף של 32 מיליון שקל בעסקה מחוץ לבורסה.

הקיצוצים בנכסים ובנין הם חלק משורת קיצוצי שכר שמבצעים בקבוצת אי.די.בי. לאחר שנוחי דנקנר הודיע על קיצוץ בשכרו בגובה 25% - יחד עם יצחק מנור, אבי פישר וצביקה לבנת - מנהלים בכירים נוספים בקבוצה, בוצעו קיצוצי שכר גם ברשת שופרסל, כאשר אפי רוזנהויז קיצץ 10% משכרו, ובבית ההשקעות כלל פיננסים, שם הופחת שיעור דומה משכר בכירי החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully