וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלוריסטם קיבלה מענק של כ-6 מיליון שקל מהמדען הראשי

ניר צליק

8.12.2008 / 14:33

בשבוע שעבר גייסה החברה כ-4.6 מיליון שקל ממשקיע חיצוני



חברת הביו-רפואה הישראלית פלוריסטם, המפתחת טכנולוגיה לריפוי משקם באמצעות תאי הגזע לטיפול במחלות כלי דם ומחלות ממאירות, קיבלה מענק מהמדען הראשי בסכום של 6.2 מיליון שקל. כספי המענק יתמכו בכניסתה הקרובה של החברה לניסויים קליניים בפיתוח התרופה להיצרות עורקים בגפיים תחתונות וכן לצורכי מחקר ופיתוח.



בשבוע שעבר הודיעה פלוריסטם כי חתמה על הסכם למכירת מניות ואופציות בהיקף כולל של כ-4.6 מיליון שקל למשקיע חיצוני. בנוסף, דירקטוריון החברה וצוות ההנהלה החליטו באותו מועד על השקעה נוספת של כ- 585 אלף שקל בחברה.



זמי אברמן, נשיא ומנכ"ל פלוריסטם, אמר: "אנו גאים לקבל את המענק מהמדען הראשי שחוזר ומביע אמון בחברה ובפעילותיה ומכיר בפוטנציאל של פלוריסטם להיות שחקן מוביל בתחום ריפוי משקם באמצעות תאים. המענק הנוכחי יסייע לנו במימון הוצאות המחקר של פיתוח התרופה להיצרות עורקים בגפיים תחתונות. אנו מתכוונים להגיש בקשה למענק נוסף מהמדען הראשי במארס 2009 לקראת הכניסה לניסויים הקליניים (PLX-PAD) ולהמשך הניסויים הפרה קליניים לטיפול במחלות מעיים דלקתיות קשות".



אברמן הוסיף כי: "פלוריסטם הגישה בקשה למענק בסכום של כ-13 מיליון דולר מהקרן של האיחוד האירופי להקמת מערך רב תחומי הכולל 13 מרכזי מחקר בגרמניה, צרפת, שוויץ וישראל שיסייעו במחקרים קליניים נוספים. הבקשה למענק מהקרן של האיחוד האירופי ביחד עם הבקשה למענק מהמדען הראשי יסייעו לחברה בהמשך פעילותיה המחקריים כחלק מהאסטרטגיה לפעול לקבלת מענקי מחקר ולצמצום הצורך במימון הוני".

פלוריסטם השלימה לאחרונה את שלב הניסוי הפרה קליני לטיפול בהיצרות עורקים בגפיים תחתונות (PLX-PAD) והיא נכנסת לשלב הניסויים הקליניים בבני אדם. שוק הטיפול בהיצרות העורקים בגפיים תחתונות מוערך בכ-4 מיליארד דולר בשנה, כשבארה"ב לבדה קיימים כ-12 מיליון חולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully