וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגל תאבטח אתרי תשתית באירופה בעסקה שהיקפה 5 מיליון דולר

שמואל שוסטר

8.12.2008 / 14:57

יזהר דקל: קיים פוטנציאל צמיחה משמעותי בשוק ההגנה על מתקני תשתיות רגישים



מגל מערכות ביטחון תספק מערכות הגנה ללקוח במזרח אירופה, בעסקה שהיקפה 5 מיליון דולר. במסגרת החוזה תתקין החברה מערכות הגנה בעשרות אתרי תשתית רגישים במזרח אירופה, במהלך 2008 ו-2009.



יזהר דקל, מנכ"ל מגל, ציין כי "אנחנו פועלים מזה מספר שנים במזרח אירופה, ורואים בהזמנה זו הוכחה נוספת לשביעות הרצון של הלקוחות ממוצרי חברת מגל וממגוון הפתרונות אותם מציעה החברה. להערכתנו, קיים פוטנציאל צמיחה משמעותי בשוק ההגנה על מתקני תשתיות רגישים, ולמגל יש יכולות לביצוע פרויקטי אבטחה מורכבים, הכוללים מגוון של סנסורים ומערכות משולבות, המותאמים לצורכיהם של לקוחות מסוג זה. אנו מצפים כי חלקנו בשוק מיגון מתקני תשתיות אסטרטגיים ילך ויגדל".



לפני כשבועיים דיווחה מגל על תוצאות הרבעון השלישי של 2008. בשורה העליונה רשמה החברה הכנסות של 20.8 מיליון דולר - ירידה קלה בהשוואה להכנסות בסך 21 מיליון דולר, אותן רשמה ברבעון המקביל בשנה שעברה.



בשורה התחתונה רשמה החברה הפסד נקי של 1.4 מיליון דולר, או 13 סנט למניה. ההפסד קטן מזה של הרבעון המקביל, אז רשמה החברה הפסד של 1.6 מיליון דולר, או 16 סנט למניה. בניכוי הוצאות בגין תגמול מבוסס מניה (אופציות לעובדים ולהנהלה) רשמה מגל הפסד נקי של 800 אלף דולר, או 8 סנט למני0ה, בהשוואה להפסד של 300 אלף דולר, או 2 סנט למניה ברבעון השלישי של 2007.



עם פרסום הדו"חות הודיעה מגל על התפטרותו של יזהר דקל, נשיא ומנכ"ל החברה מתפקידו. דירקטוריון החברה קיבל את ההתפטרות של דקל ואישר לו להמשיך בתפקידו כמנכ"ל החברה לתקופה של 6 חודשים. דקל עבד בחברה במשך 25 שנה, מתוכן 15 שנה כנשיא החברה, ובשנתיים האחרונות - כמנכ"ל. הוא יסיים באופן מיידי את תפקידו כנשיא, אך ימשיך לכהן כמנכ"ל החברה לתקופה של 6 חודשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully