וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל מידרוג לאחר דברי אקירוב: צריך להפסיק את ההתלהמות נגד חברות דירוג

יובל מעוז

8.12.2008 / 16:06

גיל גזית: "חברות הדירוג עושות עבודת קודש היום וגם בעבר"


מנכ"ל חברת דירוג האשראי מידרוג, גיל גזית, כעס היום על התבטאותו של אלפרד אקירוב בעל השליטה בחברת הנדל"ן , בכנס TheMarker, בה האשים את חברות הדירוג במשבר. "זו עוד דוגמא לא טובה של גוף או של בעלים של חברה שהורידו לו את הדירוג, והוא באמצעות התקשורת יוצא נגד חברת הדירוג. ההתלהמות כנגד חברות הדירוג מפריעה לי כאזרח, כבן אדם וכמנכ"ל חברת דירוג. אנשים זורקים סיסמאות לאוויר בלי להבין כלום, בלי להבין מה אנחנו עושים. זה לא ייתכן".

התבטאותו של אקירוב אינה הראשונה בה הוא יוצא כנגד חברות הדירוג כאשמות למשבר. בחודש שעבר אמר אקירוב כי "חברות הדירוג הן האשמות העיקריות במה שקרה". גזית, שזועם על היחס לו זוכות חברות הדירוג, אמר כי "חברות הדירוג עושות עבודת קודש היום, וגם בעבר. כשאתה בעלים של חברה שאיגרות החוב שלה מדורגות, מה אתה רוצה להשיג במילים האלה?".

בתגובה לטענה שהעלה אקירוב שאת הדירוגים לחברות מעניקים ילדים בני 25, אמר גזית כי "כל חברה מדורגת לפחות על ידי עשרה אנשים, ואם הייתי סוכם את גילם הייתי מגיע ל-600 שנה".

"דירוגים עולים, אך הם גם יכולים לרדת. את כל החברות שאנחנו רואים היום שמתקשות לעמוד בתשלומים לא דירגנו. הן חברות לא מדורגות", אומר גזית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully