וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטי הפנר, יו"ר ומנכ"ל פלייבוי ובתו של מייסד החברה, מתפטרת מתפקידה

שמואל שוסטר

8.12.2008 / 16:35

מתחילת השנה איבדה מניית החברה 80% מערכה; הפנר תישאר בתפקיד עד מציאת מנכ"ל חדש



כריסיטי הפנר, יו"ר ומנכ"ל פלייבוי (סימול PLA) ובתו של מייסד החברה, יו הפנר, הודיעה על התפטרותה. החברה לא מסרה סיבה לעזיבתה, אך הודיעה כי הפנר תישאר בתפקיד המנכ"ל עד למציאת מחליף.



הפנר בת ה-56 איישה את כיסא המנכ"ל במהלך 20 השנה האחרונות, במהלכן עברה החברה תהפוכות רבות ורשמה ירידה ניכרת במספר הקוראים. לדבריה, "המדינה עוברת שינוי ומאמצת הנהגה חדשה. החלטתי כי עכשיו הוא הזמן לבצע שינויים גם בחיי".



המשבר לא פסח גם על ענקית התוכן למבוגרים: מתחילת השנה איבדה מניית החברה 80% מערכה, והיא נסחרת במחיר של 1.75 דולר למניה, המשקף לחברה שווי של 62 מיליון דולר בלבד. בחודש שעבר פירסמה החברה את דו"חותיה לרבעון השלישי של 2008, ודיווחה על הפסד נקי של 5.2 מיליון דולר, או 15 סנט למניה. זאת בהשוואה להפסד נקי של 2.6 מיליון דולר, או 8 סנט למניה ברבעון המקביל אשתקד. את הירידה ברווחיות תלו בחברה בתוכניות הארגון מחדש, שגררו אחריהן הוצאה לא צפויה של 6.3 מיליון דולר.



עם פרסום הדו"חות הצהירה הפנר כי "החברה תמשיך להיות מובילת שוק ביצירת תוכן מבדר ופופולארי עבור גברים צעירים. מה שישתנה זה מנגנון האספקה והפורמטים. בנוסף לאספקת תוכן באמצעות מספר אתרי אינטרנט ונקודות גישה ניידות, אנו יוצרים תוכן חדש, שאינו רק קצר יותר ומעודכן יותר מבחינת הזמן, אלא גם אינטראקטיווי, מותאם אישית ומונחה סביבה". בתחילת השנה הבאה יושק מחדש אתר Playboy.com, ויהיה משולב בצורה חזקה יותר עם המגזין. אנו מצפים לראות גידול הן במכירות הדפוס והן באתר האינטרנט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully