וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי ת.ג.י הגישו בקשה לפירוק החברה לאחר שהקפאת ההליכים של החברה הופסקה

הילה רז

8.12.2008 / 17:41

לטענתם, החברה חייבת להם סכום של כ-3.5 מיליון שקל בשל אי תשלום שכר, פיצויי פיטורים, וזכויות סוציאליות



14 עובדי חברת ת.ג.י הגישו היום בקשה לפירוק החברה. זאת לאחר, שבמאי השנה הגישה ת.ג.י, חברה קבלנית לעבודות בנייה והנדסה אזרחית, בקשה להקפאת ההליכים המשפטיים נגדה, בעקבות מצוקה כספית.



עובדי החברה המיוצגים על ידי עו"ד נעמי לנדאו וכפיר זאב הגישו את בקשת הפירוק לאחר שלטענתם החברה נותרה חייבת להם סך כולל של כ-3.5 מיליון שקל בשל אי תשלום שכר, פיצויי פיטורים, וזכויות סוציאליות נוספות. העובדים מציינים כי החברה חדלת פרעון, ולפיכך הם מבקשים כי בית המשפט יוציא צו לפירוקה.



השופטת ורדה אלשיך מבית המשפט המחוזי בתל אביב הוציאה בתחילה לחברה צו הקפאת הליכים, אך לאחר מספר שבועות דחתה את בקשת הנאמן שמונה לחברה, עו"ד בניהו לאבל, להאריך את הקפאת ההליכים בארבעה חודשים נוספים, בטענה כי היא אינה מרוצה מהצעת הסדר הנושים שהגיש. השופטת החליטה כי הקפאת ההליכים תופסק בתוך עשרה ימים. לאחר שהחברה עירערה לבית המשפט העליון, קבע השופט חנן מלצר, כי על הנאמן להציג הצעת הסדר נושים מתוקנת, ולצורך כך ניתן לנאמן חודש וחצי.



באוקטובר קבעה השופטת אלשיך כי הקפאת ההליכים תמשך 15 ימים. לאחר שתמו הימים הללו הודיע עו"ד לאבל כי החברה אינה מסוגלת להציע הצעת הסדר משופרת, ולכן עברה לכינוס נכסים. לחברה הוגשה בקשת כינוס נכסים על ידי בנק מרכנתיל, דיסקונט ולאומי בשל חובות בסך כולל של כ-60 מיליון שקל. לאבל מונה ככונס נכסים מפעיל. הפרויקטים בבית חולים פוריה, בניית בתי ספר ומבני ציבור פועלים כיום תחת כונס נכסים מפעיל, שפועל לסיומם.



ת.ג.י היא חברה קבלנית לעבודות בנייה והנדסה אזרחית, שביצעה פרויקטים הנדסיים ועבודות קבלנות עבור גופים ציבוריים ופרטיים רבים, ובין השאר הקימה את היכל המשפט בנצרת, קרית הממשלה בחיפה ומבנה העירייה בהרצליה. החברה העסיקה כ-60 עובדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully