וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי שלמור יחזור לתפקיד יו"ר איגוד חברות הפרסום בינואר 2009

שמרית סלע

8.12.2008 / 19:44

שלמור פרש מתפקיד היו"ר לפני כחודשים בעקבות מאבק עסקי מול אודי פרידן, משה ראובני ואילן שילוח



רמי שלמור, מבעלי משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, יחזור לכהן כיו"ר איגוד חברות הפרסום בתחילת ינואר 2009. ל-TheMarker נודע כי יאיר גלר, יו"ר האיגוד הנוכחי, שלח בקשה לפיה נטל התפקיד "כבד לו" והוא מבקש משלמור לחזור לשורות ניהול האיגוד. שלמור נענה בחיוב ואמר היום כי "למרות שעמיתי יאיר גלר מבצע את תפקידו באופן מוצלח ביותר אחזור לשבת בראש האיגוד בשמחה גדולה".



כזכור, לפני כחודשיים הודיע שלמור לחברי האיגוד כי בכוונתו לקחת פסק זמן קצר מתפקיד יו"ר האיגוד, עקב המאבק העסקי בו הוא נתון בחודשיים האחרונים מול אודי פרידן ומשה ראובני, בעלי משרד הפרסום ראובני-פרידן ואילן שילוח, מנכ"ל מקאן אריקסון ויו"ר IPG בישראל. אז כתב שלמור כי "מאחר שאין בכוונתי להמשיך ולהיות ממלכתי, מצאתי לנכון לבקש מהיו"ר הקודם, יאיר גלר, להחליף אותי זמנית. יאיר הביע את הסכמתו".



עוד כתב שלמור, "כולכם יודעים כמה הענף שלנו יקר לי, וכמה מצער אותי שעלי לנקוט צעדים שעלולים, אולי, לפגוע בתדמיתו. המאבק אינו רק אישי, אלא על חופש התחרות, חופש העיסוק, סגנון התנהלות, ערכים, דרכי התבטאות ועל כבוד הענף. אחזור למלא את תפקידי באנרגיות חדשות וטובות עם סיום הפרשה".

פרשת יונייטד אומנם עדיין לא הגיעה לקיצה אך לקראת ינואר, עם שובו של שלמור לתפקיד, הדיונים בפרשה המנוהלים כעת בבית המשפט ופסיקות השופטים ייתנו תמונה בהירה יותר לאן נושבת הרוח בדבר ההכרעה. כמו כן, חוזר שלמור למציאות לא פשוטה העומדת בפני האיגוד, המנהל בימים אלו מאבק בנושאי שינוי הרגולציה שמתכננת הרשות השנייה והצהרות הזכייניות על רצונן להפחית את עמלות היתר הניתנות למשרדי הפרסום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully