וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי הלקוח השוכר 99 חדרים בפלאזה בניו יורק במחיר של 100,000 דולר ללילה?

TheMarker

8.12.2008 / 22:00

"בחיים צריך גם קצת מזל", כך אמר היום מנכ"ל אלעד גרופ, מיקי נפתלי, בכנס סדר פיננסי חדש של TheMarker ■ נפתלי סיפר כי בעוד התפוסה במלונות היוקרה בניו יורק יש ירידה של 70%-60% - מלון הפלאזה, בבעלות אלעד ויצחק תשובה, דווקא מלא עד אפס מקום - כיצד?



"בחיים צריך גם קצת מזל", כך אמר היום מנכ"ל אלעד גרופ, מיקי נפתלי, בכנס סדר פיננסי חדש של TheMarker. בניסיון לתת זווית אופטימית ולהראות שיש כאלה שהמיתון לא מגיע אליהם, סיפר נפתלי כי בעוד בתפוסה במלונות היוקרה בניו יורק קיימת ירידה של 70%-60% - מלון הפלאזה, בבעלות אלעד ויצחק תשובה, דווקא מלא עד אפס מקום.



כיצד? מתברר כי לפני מספר השבועות הגיע "נסיך ממדינות המזרח התיכון". הנסיך ופמלייתו התמקמו לא פחות מב-99 חדרים וממשיכים להתשתמש בהם גם היום. מכיוון שהסוויטה המלכותית במלון, שאמורה להיות מאובזרת באמצעים אלקטרוניים חדישים עדיין לא מוכנה, שכר הנסיך שתי סוויטות צמודות וביקש לשבור את הקיר שביניהן ­על חשבונו, כמובן. הוא שילם, והבטיח לממן את בנייתו מחדש של הקיר לאחר שיעזוב. בינתיים, נראה כי הנסיך אינו ממהר. שהייתו הוארכה כבר פעמיים, כל פעם בכמה שבועות. עלות שהייתם היתה כ‑100 אלף דולר ליום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully