וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאר בתקופת מיתון

דניאל שמיל

9.12.2008 / 8:16

דגמי 2009



>> ב.מ.וו סדרה 7, לקסוס LS600h ומרצדס S קלאס המחודשת הן מכוניות הפאר שינסו לכבוש את שוק היוקרה המצטמק.



באמצע דצמבר תערוך קמור השקה מקומית ללימוזינה המגודלת של ב.מ.וו, סדרה 7. הפעם, העיצוב שמרני יותר מבעבר, גם אם לא ממש צנוע. במחיר התחלתי של 700 אלף שקל יוסיפו הלקוחות ליהנות מהרבה גאדג'טים וטכנולוגיה מתקדמת. לקסוס תתחיל ביבוא הגרסה ההיברידית של ה-LS המפוארת, שתוצע עם מתלי אוויר והנעה לכל הגלגלים. לקראת סוף השנה תנחת בישראל המהדורה המעודכנת של מרצדס S קלאס, שתוצע אף היא בגרסה היברידית עם מנוע עזר חשמלי המפיק 20 כ"ס (הספק משולב - 300 כ"ס), שלטענת מרצדס מאפשר חיסכון של חמישית בצריכת הדלק.

ספורטיוויות ופתוחות



מכוניות ספורטיוויות ופתוחות לא נמכרות בישראל במספרים גדולים, אך למרות זאת, ב-2009 ינסו למכור לנו כאן את הפולקסוואגן שירוקו, אאודי A5 קבריולה, ב.מ.וו Z4, לקסוס IS250CC ואינפיניטי G37 קבריולה. צ'מפיון מוטורס תתחיל בינואר בשיווק פולקסוואגן שירוקו - קופה מרשימה עם מנוע 1.4 ליטרים בלבד, אך עם מגדש טורבו ו-160 כ"ס. המחיר - כ-160 אלף שקל. ב.מ.וו תציג בקרוב רודסטר חדשה, יורשת ל-Z4, וגם היא צפויה להגיע לכאן בקרוב. אאודי, לקסוס ואינפיניטי ישיקו מכוניות קבריולה על בסיס הסדאן היוקרתיות שלהן. אאודי A5 קבריולה, אינפיניטי G37C ולקסוס IS250CC יוכלו בלחיצת כפתור להפוך מקבריולה למכונית סגורה וצנועה קצת יותר, ואולי יצליחו להגדיל מעט את פלח השוק הזה.



המיוחדות



פורשה דוחה כנראה את ההשתלטות על פולקסוואגן בגלל צרות פיננסיות, אבל בינתיים מרעננת את כל היצע דגמי הספורט שלה ומוסיפה להיצע תיבת הילוכים רובוטית דו-מצמדית. ה-911, הבוקסטר והקיימן המחודשות של פורשה יוצעו כאן בקרוב. אם תרצו משהו קיצוני באמת, אאודי תשווק כאן את גרסת ה-V10 של ה-R8, עם מנוע שמקורו בלמבורגיני. למתעניינים: המחיר המיועד שלה בישראל יהיה 2 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully