וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסמנכ"ל המסחרי ב"מעריב" מסיים את תפקידו לאחר חודש בלבד

מאת אופיר בר-זהר

9.12.2008 / 8:16



>> הסמנכ"ל המסחרי של "מעריב", אודי פינצ'בסקי, צפוי לסיים את תפקידו לאחר כחודש. לפי הערכות בשוק, פינצ'בסקי לא ימשיך בתפקיד מסיבות אישיות. גורם בעיתון אמר כי בימים אלה תרים במעריב אחר מחליף. פינצ'בסקי אמר בתגובה כי הדברים אינם נכונים וכי הוא עדיין עובד במעריב.

פינצ'בסקי נכנס לתפקידו רק בתחילת נובמבר, לאחר שהחליף את הסמנכ"ל הקודמת סולי אברמוב, שפרשה מהתפקיד לאחר תשעה חודשים. פינצ'בסקי היה בעבר המנהל המסחרי של "גלובס" והמשנה למנכ"ל "גלובס".



בארבע השנים האחרונות שבהן לא עבד בתחום התקשורת עסק פינצ'בסקי באמנות ובפיתוח עסקים פרטיים ומיזמים שונים, כמו מדריך "המקצוענים". עם כניסתו לתפקיד אמר פינצ'בסקי כי הוא נרגש לחזור לתחום וכי לאור התקופה שעובר מעריב, התפקיד הוא הזדמנות להישגים חדשים.



בחודש שעבר פירסמה קבוצת מעריב את דו"חות הרבעון השלישי, לפיהם הכנסות החברה הסתכמו ברבעון ב-107.6 מיליון שקל - ירידה של 14.4% לעומת הרבעון המקביל ב-2007. הרבעון השלישי של 2008 היה הרבעון השמיני ברציפות שבו הכנסותיה ירדו בהשוואה לרבעון המקביל בשנה הקודמת. עלייה מהירה יותר בסעיפי ההוצאות של "מעריב" גרמה להפסד תפעולי רבעוני של 18.3 מיליון שקל - כמעט 20% יותר מברבעון המקביל ב-2007. מעריב חותמת שלוש שנים רצופות של הפסדים תפעוליים. מ"מעריב" לא נמסרה תגובה.



בתוך כך, סוניה מרמרי תערוך את המוסף "סגנון בית", שיצורף לעיתון "מעריב" ביום שלישי. מדובר בשלב ראשון של הרחבת המוסף "סגנון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully