וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכסים ובנין שוקלת לבטל פרויקט יוקרתי של 98 דירות בבת ים

גיא ליברמן

9.12.2008 / 8:16



>> אחרי שבשבועות האחרונים מימשה חברת נכסים ובנין שבשליטת נוחי דנקנר נכסי מקרקעין בלמעלה מ-150 מיליון שקל, שוקלת החברה לבטל את פרויקט המגורים היחיד שלה בבת ים, כך נודע ל-TheMarker. הפרויקט הוא מגדל מגורים יוקרתי ובו 98 דירות, שמתעתדת חברת נווה גד, חברה בת של נכסים ובנין, לבנות על קו החוף של הטיילת הבת ימית.

גודל המגרש שעליו עתיד להיבנות הפרויקט הוא שישה דונמים, והוא בבעלות גורמים פרטיים. המגש ממוקם בסמוך לכמה מגדלי מגורים שנבנים על ידי חברות נדל"ן כמו בוני התיכון ואשדר. ביוני 2007 חתמה נווה גד עם בעלי הקרקע על הסכם קומבינציה לפיו החברה תבנה את הפרויקט ותשווק את הדירות, כאשר 40% מהתמורה שתתקבל ממכירת הדירות יועברו לבעלי המגרש.



נכון לחתימה על ההסכם בין הצדדים התירה התב"ע (תוכנית בניין עיר) של המגרש בנייה של 98 דירות, כאשר על פי הדו"ח השנתי ל-2007 שהוציאה נכסים ובנין, היא הגישה בקשה לעיריית בת ים להגדיל את כמות הדירות במגרש ב-72 דירות נוספות.



בשבועות האחרונים מכרה החברה מספר נכסי מקרקעין בבעלותה. בצפון פתח תקוה מכרה חברת בת שלה את חלקה בקניון אם המושבות תמורת 90 מיליון שקל. בחולון, מכרה חברת בת אחרת מקרקעין באזור התעשייה של חולון תמורת 60 מיליון שקל. בנוסף ביטלה החברה פרויקט מגורים שתיכננה בנס ציונה.



מחברת נכסים ובנין לא התקבלה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully