וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת החשמל לא נשארת חייבת: "זרמון גולדמן כשלה בכל היבט אפשרי במתן שירותי הפרסום"

מאת שמרית סלע

9.12.2008 / 8:16

בתשובה שהגישה לתביעת זרמון גולדמן, טוענת חברת החשמל כי המשרד ניסה להלך אימים על עובדיה, עיכב קמפיינים ופעל מתוך אינטרסים כלכליים המנוגדים לטובת החברה



>> "ההחלטה בדבר אי-מימוש תקופת האופציה עם זרמון גולדמן באה לעולם על רקע דפוסי התנהגות שיטתיים של זרמון גולדמן, שכללו הפרות חוזרות ונשנות של הסכם ההתקשרות וכן מעשים בלתי תקינים הרצופים בעשרות 'תקלות' וחוסר מקצועיות" - כך כתבה חברה החשמל בתשובתה לעתירה שהגיש נגדה משרד הפרסום זרמון גולדמן.

המסמך הוגש אתמול לבית המשפט המחוזי בחיפה באמצעות עו"ד יהושע חורש, ערן בצלאל וליאור מימון ממשרד עו"ד ש. הורוביץ ושות'. זרמון גולדמן תבע מבית המשפט לאסור על חברת החשמל לצאת למכרז על תקציב הפרסום שלה עד שתממש את סכומי הפרסום ל-2008 שסוכמו עמו.



"זרמון גולדמן כשלה בכל היבט אפשרי במתן שירותי פרסום. פעם אחר פעם מצאה חברת החשמל פגמים מקצועיים חמורים בהתנהלותו של משרד הפרסום, שחייבו התערבות מיידית בתכנים המקצועיים הניתנים על ידי משרד הפרסום ושהובילו לא פעם להקפאת תוכניותיה המקצועיות של חברת החשמל, עד להפיכתן ללא רלוונטיות, עקב העיכובים המשמעותיים שנגרמו מהתנהלותו הלא מקצועית של משרד הפרסום", נכתב בתשובה לעתירה.



לטענת חברת החשמל, קמפיינים שיועדו לקיץ יצאו רק בשלהי אוגוסט, כשכבר היו פחות רלוונטיים בשל אי-עמידה בזמנים מצד זרמון גולדמן. כמו כן, מתוארות במסמך השתלחויות חסרת רסן כלפי נציגיה של חברת החשמל מצד זרמון גולדמן, ניסיון להלך אימים על עובדיה והתנהגות דורסנית, המלווה באלימות מילולית ואיומים מרומזים ומפורשים.



החברה טוענת כי המשרד דרש תשלום בגין שירותים שהיא כלל לא נדרשת לשאת בהם כמו זכויות שחקנים ומחירונים שגויים, וכי טעויות של המשרד עלו לחברה עשרות אלפי שקלים. לטענת חברת החשמל, בשל גחמותיו של זרמון גולדמן, החברה לא יכלה להפיק את המיטב מהתקציבים שהעמידה לטובת פעילויות הפרסום והופעתה בערוצי מדיה שונים נפגעה. כן נטען כי החברה נאלצה לבצע מעקב מתמיד אחר התנהלותה של זרמון גולדמן.



"על אף שזרמון גולדמן אמור לשמש יד ימינה של חברת החשמל ולדאוג אך ורק לצורכיה המקצועיים, הוא מצא עצמו מונע על ידי האינטרסים הכלכליים הצרים שלו, שלא פעם עמדו בניגוד מוחלט לאינטרסים המקצועיים, הפרסומיים והכלכליים של חברת החשמל", נכתב בתשובה. חברת החשמל צירפה לתגובתה מכתב ששלח אליה עובד שטיפל בתקציבה של החברה ופוטר מזרמון גולדמן, המתייחס לרמת המקצועיות הגבוהה של נציגיה של חברת החשמל ומסביר כי פוטר בגלל "גחמה מצד אחד השותפים".



לבסוף ציינה חברת החשמל כי נוכח העובדה ש"התקשרות עם חברת הפרסום כרוכה ביחסי אמון מיוחדים. כאשר זו חשופה לצמתים הרגישים והעדינים ביותר בהתנהלותה, לא ניתן לכפות על חברת החשמל התקשרויות אישיות נוספות עמה לאור היחסים העכורים בין השתיים". דיון במעמד הצדדים יתקיים ב-22 בדצמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully