וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוויטה בפלאזה ב-100 אלף דולר ליום

מורן הרפז

9.12.2008 / 8:16



>> הרבה תחזיות אופטימיות לא יכלו לפזר אתמול היזמים המנהלים והרגולטורים שהשתתפו בכנס שוק ההון המיוחד שערך TheMarker לרגל המשבר הפיננסי. התחזית השחורה ביותר היתה של מנכ"ל משרד האוצר לשעבר יוסי בכר, שהזהיר שבשנה הבאה צפוי משבר חמור בתקציב המדינה כתוצאה מקריסת מסים, שתאיים על היכולת של הממשלה לממן את עצמה.

מיקי נפתלי, מנכ"ל אלעד גרופ, חברת הנדל"ן הפרטית של יצחק תשובה, שהגיע ערב קודם מניו יורק, לא יכול היה להביא גם הרבה אופטימיות ממנהטן, אבל הוא התעקש ומצא דרך מקורית להכניס רוח עליזה יותר לדיון. נפתלי סיפר שלפני שלושה שבועות הופיע לפתע נסיך, כנראה מהמפרץ הפרסי, במלון הפלאזה בניו יורק וביקש לשכור לא פחות מ-100 חדרים ללילה לו, לחבריו ולפמליה שלו - בעלות של כ-100 אלף דולר ביום. לנסיך היתה בקשה מיוחדת: מאחר שהסוויטה הנשיאותית של הפלאזה עדיין לא מוכנה, הוא ביקש לקחת שתי סוויטות צמודות ולשבור את הקיר שביניהן. כאשר הוסבר לו שהדבר בלתי אפשרי, בגלל העלויות הכבדות של בניית הקיר מחדש, הוא ביטל את הקושי כשאמר שישלם כמה שנדרש כדי לתקנו. כשנשאל נפתלי מה בדיוק עשה הנסיך בחדרו - הוא רק חייך, הסמיק ואמר שהוא מעדיף לעצור בשלב זה. בלי קשר למה שהנסיך עשה או לא עשה בסוויטות שלו, הוא כנראה היה מרוצה, משום שביקש להישאר עוד שבוע, ועוד שבוע ועוד שבוע - וכנראה שכש יעזוב את המלון, הוא ישאיר בידי אלעד כמה מיליוני דולרים טובים.



באו לדבר על המשבר, לשמוע תחזיות ולחזק: יצחק תשובה מלווה באשתו ובבנו אלעד תשובה, המפקח על הבנקים בבנק ישראל רוני חזקיהו, המשנה לנגיד בנק ישראל צבי אקשטיין, מנכ"ל משרד האוצר לשעבר יוסי בכר, יו"ר ומנהל עסקים ראשי של דלויט ברייטמן-אלמגור-זהר יגאל ברייטמן, צבי לובצקי, מבעלי השליטה באי.בי.אי, מיקי נפתלי, מנכ"ל אלעד גרופ, חברת הנדל"ן הפרטית של תשובה, חיים כצמן, השולט בקבוצת גזית גלוב, אלפרד אקירוב, השולט בקבוצת אלרוב, נתן חץ, המחזיק בקבוצת אלוני חץ, ישי דוידי, מנהל קרן ההשקעות הפרטית פימי ובועז שוורץ, מנכ"ל דויטשה בנק ישראל. עוד היום: מנכ"ל פסגות רועי ורמוס, קלמן שחם, מימיסדי בית ההשקעות אלטשולר שחם, מנכ"ל הראל פיננסים שמעון אלקבץ, יו"ר מיטב צבי סטפק, מנכ"ל פריזמה יובל גביש, מנכ"לית רוסאריו קפיטל נגה קנז, מנהל ההשקעות הראשי של מגדל שוקי הון יעקב וינשטיין, יו"ר פסגות מטעם קרן יורק אריק שטיינברג, מנהל מחלקת המחקר של כלל פיננסים יובל בן זאב, מנהל מחלקת המחקר בלידר שוקי הון אלון גלזר, מנכ"ל קבוצת דלק אסי ברטפלד, מנכ"ל דלק רכב גיל אגמון והמשנה ליועץ המשפטי לממשלה לשעבר דידי לחמן-מסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully