וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיני: לא אשבית את המשק

עיני לבר-און: "למרות התנהלותך - לא אגרום למשק נזקים. אתה הריבון, אך לא ריבון עולם". בר-און: "מזמין את ההסתדרות להשתתף בצוותי האוצר לפתרון המשבר ובעיית האבטלה"

יותם רונן

(צילום: יותם רונן, עריכה: נעמה דרור)

"למרות התנהלותך, לא אשבית את המשק מחר, לא אגרום נזקים למשק, שנמצא בלאו הכי במצב קשה. אעשה הכל כדי למצוא ביחד פתרונות", כך אמר היום יו"ר ההסתדרות, עופר עיני לשר האוצר, רוני בר-און בוועידת כלכליסט לחיסכון פנסיוני. בוועידה נאמו בין היתר, יו"ר הליכוד, בנימין נתניהו, יו"ר קדימה, ציפי לבני, ושר האוצר.

עיני הוסיף ופנה בנאומו לשר האוצר ואמר, "ראיתי את המשבר כבר לפני כשנה, כששוחחתי עם הפועל הקטן. פניתי לשר האוצר ואמרתי שאני מרגיש שמשבר גדול הולך ומתעצם. התשובה הייתה: אני הריבון. אתה הריבון, שר האוצר, אולם לא ריבונו של עולם".

בר-און פנה גם הוא בנאומו אל עיני, וקרא לו ולאנשי ההסתדרות להשתתף בצוותים לגיבוש פתרונות למצב הכלכלי ובבעיית האבטלה. "אני מבטיח שניתן את כל הכבוד להסתדרות, גם אם לא נוכל לקבל כל הצעה שתעלה".

נתניהו אמר בנאומו, כי "אני מתכווון לפעול במקביל לשיחות המדיניות, לקדם פיתוח כלכלי מואץ אצל הפלסטינים, וגם עם גורמים אזוריים כמו ירדן ומצרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully