וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוש: לא צפויה בקרוב הודעה על תוכנית לחילוץ תעשיית הרכב

רויטרס

15.12.2008 / 8:30

"אנחנו עדיין לא מוכנים להכריז על חבילת סיוע חדשה", אמר בוש במהלך טיסה מבגדד לאפגניסטן

נשיא ארה"ב ג'ורג' וו. בוש אמר, כי הודעה הנוגעת לעתידה של תעשיית הרכב האמריקאי לא צפויה להתפרסם בקרוב לעיתונאים. בוש אומר את הדברים במטוסו "אייר פורס וואן", במהלך טיסה מבגדד לאפגניסטן. בכך השאיר הנשיא את עתיד התעשייה לוט בערפל לזמן הקרוב.

"אנחנו עדיין לא מוכנים להכריז על חבילת סיוע חדשה", ענה בוש כשנשאל האם הוא צפוי לפרסם הודעה הנוגעת לשימוש בכספים מתוך תוכנית הסיוע לכלכלה האמריקאית בשווי 700 מיליארד דולר כדי לסייע ליצרניות המכוניות ג'נרל מוטורס (GM), פורד מוטור וקרייזלר.

כשנשאל האם הוא נוטה לכיוון מתן סיוע פיננסי באמצעות קרנות מימון אמר בוש: "כבר רמזתי שזוהי אפשרות". בוש הוסיף כי החלטה בענין צפויה לקחת זמן. דוברת הבית הלבן דנה פרינו אמרה מוקדם יותר, כי אין לה לוח זמנים לקבלת החלטה בעניין.

בכירים בממשל בוש אמרו אתמול, כי הם צופים שהממשל ינקוט בקרוב צעדים כדי למנוע את התמוטטות תעשיית המכוניות בארה"ב - התמוטטות אשר עלולה להביא לאבדן מיליוני משרות. בשבוע שעבר מנעה מפלגת הרפובליקנים את אישורה של תוכנית סיוע לתעשייה. בתגובה לכך אמר בוש כי הממשל ישקול שימוש בתוכנית החילוץ בשווי 700 מיליארד דולר, שנועדה לחלץ את המגזר הפיננסי, כדי לסייע לשלוש חברות המכוניות הגדולות בארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully