וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם ג'קי בן זקן בין נפגעי מאדוף

יובל מעוז

15.12.2008 / 12:20

הקרן של מאדוף שכרה שלוש קומות בבנין הליפסטיק שבו שותפים בן זקן ואברהם נניקשוילי. מנופים: לא תהיה השפעה על תוצאותיה הכספיות של החברה

פרשיית ההונאה של ברנרד מאדוף הנחשפת בימים האחרונים, והיקפה כ-50 מיליארד דולר, פגעה גם בחברת מנופים. החברה, שבשליטת אברהם נניקשוילי (58.9%) וג'קי בן זקן (18.6%) מצטרפת היום אל החברות שנחשפו אל חברת ניהול התיקים של מאדוף, כשדיווחה, כי החברה שוכרת ממנה שלוש קומות בבניין הליפסטיק בניו יורק, בו מחזיקה מנופים בכ-35%.

מנופים מדוות, כי טרם הוברר אם כונס הנכסים שמונה לחברת ניהול התיקים של מאדוף ימשיך את הסכם השכירות, במלואו או בחלקו. מנופים מצהירה כי מאחר שהפחיתה במלואה את ההשקעה בבניין הליפסטיק בדו"חותיה הכספיים לרבעון השלישי, לא צפויה החשיפה להונאה להשפיע על תוצאותיה הכספיות.

הונאת הענק של מאדוף, יו"ר נאסד"ק לשעבר, שנחשפה בימים האחרונים מגלה את החשיפה הגלובלית של כל הארגונים והמשקיעים שנפלו קורבן להונאה. בישראל חשופות לחברה של מאדוף מספר גופים ביניהם, הראל שהודיעה כי היא חשופה בכ-55 מיליון שקל, 42 מיליון שקל מהם של העמיתים. מוסד הטכניון הפסיד 25 מיליון שקל מכספי התרומות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully