וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גאידמק לא ישוב עד שיתברר מצב עסקיו"

במגזר העסקי מעריכים שגאידמק לא יחזור לישראל, עד שיקבל לידיו התייחסות משפטית הולמת לנעשה בעסקיו בארץ וברוסיה

גורמים במגזר העסקי העריכו הלילה (ראשון) כי ארקדי גאידמק לא ישוב לישראל עד שיתברר מצבם המשפטי של עסקיו בארץ וברוסיה, כך דווח בגלי צה"ל. גאידמק עזב את ישראל בסוף השבוע שעבר לאחר שהפקיד במשטרה את הערבויות המתאימות ליציאתו מהארץ. במשטרה אישרו כי גאידמק אכן עזב את הארץ לאחר ששילם את הערבויות הנדרשות לכך וכי יציאתו מהארץ חוקית.

בסוף השבוע פורסם ב-TheMarker כי גאידמק העמיד באחרונה את נכסיו בקיסריה למכירה במחיר של 30 מיליון דולר. נציגים מטעמו פנו בשבוע שעבר למספר אנשי נדל"ן בקיסריה על מנת שאלה יחפשו רוכשים מתאימים עבור הבית.

בקבוצת בית"ר ירושלים אמרו בסוף השבוע כי "גאידמק עזב באישור. אנחנו מאמינים שהוא יחזור וגם אם לא, המחשבות על עזיבתו קיימות כבר הרבה זמן ותכניות המגירה ישלפו בעת הצורך. כולנו יודעים שגם אם הוא ישאר, ההשקעה לא תהיה אותה השקעה. בית"ר לא תיפול ביום שאחרי ארקדי".

גאידמק עצמו אמר ביום שישי לקול ישראל: "לא ברחתי, אני אזרח ומותר לי לצאת מהארץ". גאידמק תקף בחריפות את התקשורת וטען כי היא מסיתה נגדו ואמר כי "אין לי כבוד לחברה הישראלית". בנוגע לשאלה מתי הוא מתכוון לשוב לישראל, אמר גאידמק: "אחזור מתי שארצה לחזור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully