וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

RHUS OVATA עולה לארץ

עדי דברת

23.12.2008 / 9:25

אחרי ניו יורק, לוס אנג'לס פריס וטוקיו - מותג העילית של המעצבות האחיות עינב והדס צוקר יימכר גם בארץ ברשת חנויות שתפתח קונספט שיווק

קבוצת האופנה קונספט שיווק, המפעילה את חנויות LEE COOPER ו-BLUE BIRD, תפתח רשת חנויות בישראל תחת מותג האופנה RHUS OVATA של המעצבות הישראליות עינב והדס צוקר. קונספט שיווק והמעצבות משתפים פעולה משנת 2005, אז חברו והקימו את RHUS OVATA. המותג נמכר עד כה בחנויות מעצבים שונות בארץ ובמקומות שונים בעולם בהם: ניו יורק, לוס אנג'לס, פריז, טוקיו, ברצלונה והונג קונג אך לא החזיק בחנויות עצמאיות תחת המותג.

לדברי גידי גולדפינגר, מנכ"ל ומבעלי קונספט שיווק, בשלב הראשון יפתחו שלוש חנויות של המותג באזור המרכז. החנות הראשונה תפתח ברחוב דיזינגוף בתל אביב, בסוף פברואר 2009 ותתפרס על פני 80 מ"ר. החנות השניה תפתח אף היא בפברואר ברחוב אוסישקין ברמת השרון ותשתרע על פני 40 מ"ר.

גולדפינגר אמר היום ל- TheMarker כי המטרה היא שהרשת תמנה בסופו של התהליך שמונה חנויות בישראל וכי אין בכוונתו לפתוח כרגע חנויות עצמאיות למותג בחו"ל. עד כה הושקעו במותג כמיליון דולר. לדברי עינב והדס צוקר הרשת תפנה לקהל יעד של נשים בגילאי 25-40 מהמעמד הסוציו-אקונומי הבינוני ומעלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully