וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשבוע הבא: שיבושים בלימודים באוניברסיטה הפתוחה

עידו סולומון

25.12.2008 / 10:05

סגל ההוראה מוחה על סירובה של ההנהלה להסכם עבודה קיבוצי: "אנחנו מפוטרים כל סמסטר לאלתר"



סגל ההוראה של האוניברסיטה הפתוחה המאוגד בארגון "כוח לעובדים - ארגון עובדים דמוקרטי" מתכוון לשבש את הלימודים בסמסטר א' החל מיום שני הבא 29.12. במסגרת השיבושים תופסק הפעילות במרכזי הלימוד של האוניברסיטה. מרכזי הלימוד בהם ישובשו הלימודים והיקף השיבושים יפורסמו בשבוע הבא.



סגל ההוראה של האוניברסיטה הפתוחה הכריז על סכסוך עבודה נגד הנהלת האוניברסיטה בשבוע שעבר. לטענת הסגל, העילה המרכזית לסכסוך היא סירובה של ההנהלה להסכים לחתירה משותפת אל הסכם עבודה קיבוצי. בעקבות ההכרזה ייתכן כי סגל ההוראה יחליט להשבית את מערך ההוראה באוניברסיטה.



"האוניברסיטה הפתוחה היא האוניברסיטה הגדולה בישראל, והיחידה שבה אין יחסי עבודה קיבוציים", אמר יניב בר אילן, ראש צוות התקשורת של הסגל ומרצה לתקשורת. "חברי סגל הוראה רבים מועסקים במשך שנים, בלי תנאים סוציאליים, ובלי שום ביטחון תעסוקתי. אנחנו למעשה מפוטרים כל סמסטר לאלתר ובמקרה הטוב מועסקים מחדש, כל זאת, למרות שאנשים נמצאים במערכת עשרות שנים".



מהנהלת האוניברסיטה הפתוחה נמסר: "מתחילת אוקטובר מתקיים משא ומתן אינטנסיווי עם נציגות סגל ההוראה האקדמי (מרכזי ההוראה והמנחים). במהלכן הבהירה ההנהלה כי היא מעוניינת במו"מ ענייני שתכליתו שיפור תנאי העובדים ופתרון בעיות עבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully