וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אי.בי.אי: העלאת המלצה לקנייה לאלביט - מספקת חשיפה לתחום דפנסיווי בעל צמיחה גבוהה

TheMarker

25.12.2008 / 11:17

בבית ההשקעות מעלים את ההמלצה על מניית אלביט מ'ניטרלי' ל'קנייה' ומשמרים את מחיר היעד של 53 דולר למניה. מניית אלביט נסחרת כיום בוול סטריט בשער של 42.5 דולר למניה


"השקעה באלביט כיום מספקת חשיפה לתחום דפנסיווי מחד וצמיחה מעבר לנורמלי בתעשייה מאידך" כך מעריך היום אנליסט אי.בי.אי, גיל בשן, בסקירה שמפרסם בית ההשקעות על החברה. באי.בי.אי מעריכים כי צמיחתה של בשנים הקרובות מובטחת בשל מצבה הפיננסי האיתן ונראות גבוה לעתיד על רקע השפעה מועטה של המיתון הגלובלי.

לדברי בשן "כיום לאחר ירידות של 25% במניה מתחילת השנה וצפי להמשך עלייה ברווח צפויה מניית אלביט להניב תשואה עודפת בשנה הקרובה". בבית ההשקעות מעלים את ההמלצה על מניית אלביט מ'ניטרלי' ל'קנייה' ומשמרים את מחיר היעד של 53 דולר למניה. מניית אלביט נסחרת כיום בוול סטריט בשער של 42.5 דולר למניה.

עם פירסום תוצאות הרבעון השלישי של אלביט נחשפה ירידה קלה בצבר ההזמנות בשיעור של 3.5% לעומת הרבעון השני של 2008. להערכת בשן אין משמעות אמתית לירידה זו מלבד פערי עיתוי. במהלך הרבעון החולף דיווחה אלביט על מספר חוזים מהותיים בהיקף של למעלה מחצי מיליארד דולר.

לדברי בשן "מנועי הצמיחה שייצרה אלביט בשנים האחרונות צפויים להמשיך להביא לגידול מואץ בהיקפי הפעילות לא רק בטווח הבינוני אלא גם בטווח הארוך יותר, 5 שנים ומעלה. במוקד עומדים תחום המל"טים ומערכות שליטה ובקרה".

בבית ההשקעות שותפים להערכה כי צפויה ירידה בהוצאות הביטחון בארה"ב אולם לדברי בשן "מדובר בתהליך ארוך טווח, שייקח מספר שנים ויבוא לידי ביטוי בעיקר בתוספות התקציב שצמחו פלאים בשנים האחרונות בשל המלחמה בשתי חזיתות (עירק ואפגניסטן) ולא בבסיס התקציב המאושר".

לגבי התכווצות המכפילים של חברות תחום Aerospace & Defense בארה"ב מעריכים באי.בי.אי כי היא נובעת בעיקר מהעובדה שענקיות התעשייה הן בעלות פעילות ענפה בתחום האזרחי ובעיקר תעופה. מכאן שמניות השורה השנייה הקטנות יותר ובעיקר אלו הממוקדות יותר בצד ביטחוני נסחרות ברמות מכפילים גבוהות יותר וצפויות לסבול בצורה פחותה יותר מירידה בהכנסות וברווח בטווח של מספר שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully