וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריפטונייט: פקיעת סוף השנה - רגועה וללא עניין מיוחד

TheMarker

25.12.2008 / 13:25

הקונים שהקדימו הציבו לבורסה שער תיאורטי של מדד פתיחה גבוה אולם, בזמן הרנדומאלי הורידו המוכרים את המדד ל-640 נקודות והעלייה הפכה ל-1% בלבד



הקונים שהקדימו הציבו לבורסה שער תיאורטי של מדד פתיחה גבוה אולם, בזמן הרנדומאלי הורידו המוכרים את המדד ל-640 נקודות והעלייה הפכה ל-1% בלבד, כך מעריך הבוקר איתמר עדן, מנהל ההשקעות של קרן הגידור קריפטונייט



מחזור הפקיעה לחודש דצמבר עמד על 730 מיליון שקל, ולדברי איתמר עדן, מנהל ההשקעות של קרן הגידור קריפטונייט מחזור בהיקף כזה נחשב למחזור רגוע יחסית. השוק פקע ב-638.69 נקודות. ולהערכת עדן הגופים גלגלו את נכס הבסיס מבעוד מועד ולא נוצר עניין מיוחד בפקיעה.



לדברי עדן "הדבר הבולט הוא שלמרות שהחודש הסתיים ללא שינויים מהותיים מתחילתו, התנודתיות בשוק הייתה גבוהה. בתחילת החודש עלה השוק ב-10%, ולקראת סופו, ירד את כל ה-10%. בשבוע האחרון למשל, ירדנו מאזור 690 נקודות ל-630, זאת אמרת רק בארבעת הימים האחרונים ירדנו בכ-9% כך שהתנודתיות עדיין גבוהה מאוד".



מקבוצת אקספרט פיננסים נמסר כי להערכתם המחזור היה נמוך יחסית של מאבק בין מחירי המימוש 630 ל-640 נקודות כאשר המאבק הוכרע בסופו של דבר על המדד הגבוה יותר. מה שיותר מעניין הוא שביומיים האחרונים הורגשה פעילות של גוף גדול שמכר לאורך כל הדרך מניות ת"א 25 בצורה אגרסיווית ללא תלות במתרחש בבורסות בחו"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully