וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחתה תביעה של 100 מיליון דולר נגד אדגר ברונפמן הבן; התובע ידידו הוותיק ריצ'רד סניידר

נמרוד הלפרן

25.12.2008 / 18:30

בתביעה נטען כי ברונפמן התחייב בעל פה לשלם לסניידר עבור ייעוץ בעסקת רכישת וורנר מיוזיק



אדגר ברונפמן הבן, בנו של אדגר ברונפמן, זכה במאבק משפטי נגד עמיתו וידידו הוותיק, ריצ'רד סניידר. סניידר תבע מברונפמן יותר מ-100 מיליון דולר, שלטענתו הוא חייב לו בגין עזרתו בהסדרת העסקה שבמסגרתה רכש ברונפמן את חברת התקליטים האמריקאית וורנר מיוזיק (סימול WMG) בשנת 2004. בית המשפט העליון של מחוז ניו יורק דחה שלשום את תביעתו של סניידר, וחייב את סניידר לשלם את הוצאות המשפט של ברונפמן.



סניידר, אשר הפך את המו"לית סיימון אנד שוסטר שירש בשנת 1975 לאימפריית הוצאה לאור, הגיש את התביעה נגד ברונפמן, בעל השליטה ויו"ר וורנר מיוזיק, בחודש אפריל 2007. בתביעה טען סניידר כי הוא וברונפמן סיכמו בעל פה כי ישמש כיועצו של ברונפמן בעסקת רכישת וורנר מיוזיק, וכי ברונפמן התחייב לשלם לו שכר משמעותי במקרה שהעסקה תצא לפועל. בית המשפט לא פסק האם אמנם היה הסכם בין השניים, אולם פסק כי כל הסכם בעל פה ביניהם הוא חסר תוקף חוקי.



ברונפמן ושותפיו לרכישת וורנר מיוזיק גרפו תשואה של 130% על ההשקעה לאחר שהנפיקו את החברה בתוך שנה מרכישתה. בתביעה של סניידר נטען כי ברונפמן הרוויח באופן אישי 500 מיליון דולר מהעסקה. עם זאת, מאז הנפקת החברה בשנת 2005 במחיר של 14 דולר למניה, צנח מחיר המניה לפחות מ-3 דולר, המעניק לוורנר מיוזיק שווי שוק של כ-400 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully