וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כונס הנכסים של ברנרד מאדוף מחפש קונה לחטיבת המסחר

סוכנויות הידיעות

26.12.2008 / 15:30

החטיבה כוללת את עסקי המסחר בשווקים ונדל"ן, בין בכיריה נמצאים אחיו ושני בניו של ברנרד מאדוף



בעוד החקירה בפרשת ההונאה שביצע ברנרד מאדוף בעיצומה, מנסה כונס הנכסים של חברת ההשקעות למכור את חטיבת המסחר של ברנרד ל. מאדוף, אשר לא נקשרה להונאה.



אירווינג פיקארד, שמונה על ידי בית המשפט להיות כונס הנכסים של חברת ברנרד ל. מאדוף, שכר את שירותיו של בנק ההשקעות לזארד לנהל את מכירת החטיבה, הכוללת את עסקי המסחר בשווקים ובנדל"ן. כעת, כונס הנכסים והבנק מחפשים קונה לחטיבה לפני שעובדיה ימצאו עבודה במקום אחר.



בכירים בוול סטריט יעקבו מקרוב אחר מה שיקרה לחטיבת המסחר של ברנרד ל. מאדוף. חטיבת המסחר היא זו שהביאה את מייסדה - שמואשם בימים אלה בביצוע הונאה בהיקף של 50 מיליארד דולר - לגדולה.



בין מנהלי החטיבה כיום נמצאים אחיו של מאדוף, פיטר, ושני בניו אנדרו ומארק. שלושת בני המשפחה אינם מואשמים במעורבות בהונאה. ברנרד ל. מאדוף תפורק מנכסיה כדי לנסות להציל חלק מכספי המשקיעים בה, לפי הוראת תאגיד ההגנה על משקיעים בניירות ערך (SIPC).



ה-SIPC הגיש מוקדם יותר החודש לבית המשפט המחוזי בניו יורק בקשה לקבלת הצהרה, שלפיה המשקיעים בברנרד ל. מאדוף זקוקים להגנה על פי חוקי התאגיד. בית המשפט אישר את בקשת ה-SIPC, ומינה את אירווינג פיקארד ככונס נכסים לחברת ההשקעות. פירמת עורכי הדין בייקר אנד הוסטלר מונתה ליועצת לתהליך.



ה-SIPC מספק את ההגנה הראשונית למשקיעים בארה"ב במקרה של נפילה של חברת השקעות, כשהכספים ושטרי החוב שלה "נעלמים" מהספרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully