וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהוד אולמרט: אני מאד מקווה שיזכרו לי את מלחמת לבנון

דקלה קפקא

26.12.2008 / 20:30

רה"מ לערוץ 2: לפני שנה אמרו ש'פרשת בנק לאומי' היא מהחמורות שהיו בישראל - לא נשאר מזה שום דבר



"אני מאד מקווה שיזכרו לי את מלחמת לבנון. לא צריך להוציא מיליונים על מיגון. יש שם שקט. יצרנו הרתעה, בנינו עוצמה והפסקנו את המצב הנורא בו חיו בצפון במשך שנים רבות" - כך אמר ראש הממשלה אהוד אולמרט בראיון לחדשות ערוץ 2. אולמרט הוסיף כי "יש מי שכותבים דו"חות ויש מי שעושים היסטוריה - אני לא כותב דו"חות".



בהתייחסו לפרשיות השחיתות השונות שנקשרו בשמו אמר ראש הממשלה: "לפני שנה ושנתיים אמרו ש'פרשת בנק לאומי' היא מהחמורות שהיו בישראל והנה, פרקליטות המדינה אומרת שאין שום דבר פלילי, שהכל נעשה בצורה עניינית. לא נשאר מזה שום דבר. כך יהיה גם לגבי הדברים האחרים. אני לא מרגיש צורך להתנצל על שום דבר. אני רק יכול להגיד דבר אחד. בין האשמות לבין הוכחתם יש פער גדול".



"לא טענתי מעולם שקשרו נגדי. אני רק טוען שטענו טענות והתנהלו באופן שחרג מהנורמות. הפילו ראש ממשלה מכהן מבלי שהוכחה טענה אחת. זה חלק מתרבות שבה קודם כל מפיצים דברים ורק אחר כך בודקים אותם".



ראש הממשלה נשאל האם אשתו היא שהשפיעה על התזוזה שלו שמאלה במהלך הקריירה הפוליטית שלו והשיב: "אשתי מעולם לא הייתה יוסי ביילין. גם אני אינני יוסי ביילין. ההבדל ביני לבין אנשי שמאל הוא שאני מאמין שכל השטח מהירדן ועד הים - שלנו. אני מוכן לוותר עליו כי אני מאמין שיש פה בחירה טראגית".



ראש הממשלה התייחס גם לתוכניות הריאליטי שהשתלטו על מסכי הטלוויזיה: "הפכתם את תוכניות הריאליטי לאורגיה חסרת מעצורים של מציצנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully