וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקמעונאיות בארה"ב מנסות להציל את עונת החגים: הנחות של 75%; חנויות נפתחו ב-6 בבוקר

נמרוד הלפרן

26.12.2008 / 20:59

רשת בתי הכלבו ג'יי.סי. פני סיפקה השכמה טלפונית לקונים שנרשמו מראש



הרשתות הקמעונאיות בארה"ב ניסו היום להציל את עונת מכירות החגים העגומה, באמצעות הוזלת מחירים חדה ושעות פתיחה מוקדמות שלא נראו כמותן מעולם, ביום שאחרי חג המולד. כך דיווחה סוכנות הידיעות אי.פי.



רשתות קמעונאיות רבות פתחו את סניפיהן לפני השעה 6:00 בבוקר והציעו הנחות של 50% עד 75% על מחירי צעצועים, רהיטים, מוצרי אלקטרוניקה והלבשה. ג'יי.סי. פני (סימול JCP), רשת בתי הכלבו השלישית בגודלה בארה"ב, פתחה את סניפיה בשעה 5:30 בבוקר - שעת הפתיחה המוקדמת ביותר בתולדות הרשת, ביום שאחרי חג המולד. הרשת אף סיפקה השכמה טלפונית לקונים שנרשמו לשם כך באינטרנט.



עונת מכירות החגים, אשר אחראית בדרך כלל ל-30% עד 50% מהמכירות השנתיות של הקמעונאיות, היתה עגומה למדי עבור מרבית הרשתות השנה. המכירות הקמעונאיות בארה"ב רשמו נפילה של 2% עד 4% בעונת החגים הנוכחית לעומת התקופה המקבילה בשנה הקודמת, בעקבות המיתון הכלכלי ומזג האוויר הסוער במחצית השנייה של דצמבר, לפי נתוני חטיבת המידע ספנדינג-פאלס (SpendingPulse) של חברת כרטיסי האשראי מאסטרקארד.



המכירות הקמעונאיות, כולל מכירות דלקים, נפלו ב-5% עד 8% מתחילת נובמבר ועד ל-24 בדצמבר. מכירות של מוצרי יוקרה, כולל תכשיטים, צללו ב-35% בעונת החגים; מכירות מוצרי חשמל ואלקטרוניקה נפלו ב-27%; מכירות של הלבשת נשים צנחו ב-23% ומכירות בגדי גברים ירדו ב-14%.



מנגד, אמזון - קמעונאית האינטרנט הגדולה בעולם - הודיעה היום כי עונת מכירות החגים הנוכחית היתה הטובה מעולם של החברה. אמזון מסרה כי ביום מכירות השיא של עונת החגים, ה-15 בדצמבר, מכרה החברה יותר מ-6.3 מיליון פריטים ברחבי העולם, או שיא של 72.9 פריטים מדי שנייה. עם זאת, אמזון לא סיפקה תחזית הכנסות או נתונים פיננסים אחרים הנוגעים להיקף המכירות בעונת החגים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully