וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנרד מיידוף: תסריטאי "פורסט גאמפ" תובע את מנהל ההשקעות בעקבות הפסדיו מפרשת ההונאה

הדר תדמור

28.12.2008 / 8:44

התסריטאי אריק רות' טען כי מנהל ההשקעות "פשוט נתן למיידוף את הכסף וגרף עמלות ענקיות בתהליך"



התסריטאי של להיטים הוליוודיים כמו "המקרה המוזר של בנג'מין בוטון" ו"פורסט גאמפ" הגיש ביום שישי תביעה נגד מנהל ההשקעות שלו לאחר שהפסיד סכום נכבד של כסף בהונאת הפונזי של ברנרד מיידוף.



התסריטאי אריק רות' טען בתביעה כי "מנהל ההשקעות ה'נאמן' פשוט נתן למיידוף את הכסף וגרף עמלות ענקיות בתהליך". לאחר ששמע רות' כי כספו נעלם במסגרת ההונאה הוא אמר: "אני הפראייר הגדול ביותר אשר אי פעם הילך על פני הכוכב הזה. הטרגדיה היא האנשים שהפסידו את כל חסכונותיהם וחלומותיהם".



בתביעה שהוגשה בלוס אנג'לס טען רות' כי הוא ספג הפסדים אדירים לאחר שנתן את כספו למנהל ההשקעות שלו - סנטלי צ'ייס. רות' האשים את צ'ייס כי סייע להעביר למיידוף את מיליארדי הדולרים להם היה זקוק כדי לנהל את הונאת הפונזי. עוד אמר התסריטאי כי צ'ייס התעלם מנורות אזהרה ממשקיעים וקרנות גידור אחרות, מיועצי השקעות ובנקים אשר סירבו להשקיע עם חברת ברנרד ל. מיידוף.



רות' תבע את צ'ייס על הפרת התחייבויותיו כמנהל כספים ורשלנות. רות' תובע סכום פיצויים שלא פורסם וקנס.



רות' היה שותף בין היתר לכתיבת התסריט לסרט "מינכן" שבוים על ידי סטיבן ספילברג. ספילברג ספג גם הוא הפסדים רבים מהונאת מיידוף. כ-70% מהכנסותיו של ארגון הצדקה וונדרקינדר של ספילברג הופנו לחברת ההשקעות של מיידוף. דובר מטעם הבמאי אישר לפני כשבועיים שהקרן הפסידה בשל חשיפתה להונאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully